بازی درمانی برای کودکان با مشکلات یادگیری و شناختی | مرکز بازی درمانی کودک

Smart-Kids-LD-500

کودکان دارای مشکلات یادگیری و خانواده آنها در زندگی روزانه موقعیت های استرس دار بیشتری نسبت به خانواده ها و کودکان با پیشرفت عادی تجربه می کنند، از جمله غفلت جامعه نسبت به آنان و محدودیت های آموزشی به این دلیل کودکان نشانه های بیشتری از ناتوانی ذهنی از خود بروز می دهند.

بنابراین معرفی هر چه سریع تر روش های حمایتی و درمانی مناسب مثل بازی درمانی، اهمیت خاصی دارد. اتاق بازی دارای سینی های شن و عروسک های پلاستیکی، عروسک ها، لوازم هنر و نقاشی، خاک کوزه گری و ادوات موسیقی موقعیت وسیعی برای ابراز عواطف فراهم می کند.

SONY DSC

در اینجا نمونه ای از کیس بازی درمانی را که توسط بازی درمانگر ،جوانا کروژینسکا مورد درمان قرار گرفته است آورده ایم:
یک کودک 10 ساله دارای مشکلات یادگیری که از خانواده طلاق با والدین الکلی آمده رفتار تهاجمی نسبت به محیط اطرافش و به خصوص مادرش داشت.
در بازی درمانی احساساتش به طور آزاد و ناخودآگاه اظهار می شد که توسط درمانگر پذیرفته و منعکس می گشت.
او با سینی شن شروع کرد که برای او بدون خطر و بدون کمک دیگران بود. مینیاتور هایی که شامل سربازان و حیوانات وحشی بودند، محاصره می شدند و در یک تله می مردند.او در سکوت و بدون ارتباط چشمی با درمانگر بازی می کرد. پس از چندین هفته او تغییراتی در بازی اش ایجاد کرد، به مینیاتور ها اجازه دفاع از خودشان داد و شروع به صحبت با درمانگر کرد.
بعد از چند جلسه دیگر او چند آدمک جدید معرفی کرد که قادر بودند روی محیط اطرافشان تاثیر بگذارند و بازی اش را با وسایل جدیدی مثل گل کوزه گری و نقاشی گسترش داد. او بیشتر خودانگیخته شده بود و بیشتر صحبت می کرد. در طول آخرین جلسات شن بازی درمانی واضح تر شد و آدمک هایش قادر بودند از خودشان محافظت کنند.
نتایج بازی درمانی با تغییر در توانایی ها و سختی ها (SDQ) اندازه گیری می شوند، در این مورد موفق  کاهش چشمگیری از 20 به 15 در کلیه مشکلات مشاهده شد


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *