این 8 ماده غذایی به رشد سریع مو کمک می کند

این مواد غذایی به رشد موهایتان بسیار کمک  می کند

تمرکز شما بر روی رشد مو و به کار گرفتن استراتژی های مناسب برای رشد مو می تواند نتایج واقعاً خوبی به شما نشان دهد.

اینجا به 8 ماده غذایی که توسط متخصصین تغذیه دانشگاه هاروارد و دانشگاه ییل منتشر شده است، اشاره می شود:

♦ ماهی سالمون

این نوع ماهی سرشار از حامیان قوی مو یعنی ویتامین D و پروتئین می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن اسید های چرب امگا3 در تسریع رشد مو و سلامت پوست سر نقش دارد.

♦ فلفل زرد

فلفل دلمه ی زرد  5.5 برابر بیشتر از پرتقال حاوی ویتامین C می باشد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که باعث تقویت فولیکول های مو شده و همچنین مانع از شکنندگی موها می شود.

♦ صدف

کمبود روی در بدن سبب ریزش مو و مشکل در پوست سر می شود. صدف منبعی غنی برای دریافت روی می باشد.

♦ تخم مرغ

تخم مرغ منبعی غنی از امگا3S می باشد، بعلاوه حاوی بیوتین ( که بسیاری از مردم سعی می کنند آنرا از طریق مکمل ها دریافت کنند) می باشد. اما باید توجه داشته باشید که قسمت سفیده تخم مرغ نیست که در رشد و زیبایی موها نقش دارد، بلکه زرده تخم مرغ همچین نقشی دارد، خوردن بیش از حد سفیده تخم مرغ ، در واقع می تواند از جذب بیوتین در بدن جلوگیری کند و باعث کاهش ریز مغذی های در بدن شود.

 دانه آفتاب گردان

با خوردن همین دانه های کوچک مقدار زیادی ویتامین E به بدن می رسانید که سبب افزایش جریان خون در پوست سر شده و روند رشد مو را تسریع می بخشد.

♦ سیب زمینی شیرین

بتاکاروتن موجود در سیب زمینی شیرین که پیش ساز ویتامین A می باشد،نه تنها برای سلامت پوست سر مفید است بلکه روند رشد مو را نیز تسریع می بخشد.

♦ آواکادو

غلظت بالای اسید های چرب موجود در آواکادو برای انعطاف مو و درخشندگی و صافی آن بسیار مفید می باشد. حتی اگر به صورت موضعی روی موها استفاده شود می تواند سبب تحریک تولید کلاژن و الاستین شود. مقداری روغن آواکادو را با خامه ترش ( به دلیل دار بودن اسید لاکتیک سبب لایه برداری از پوست سر می شود) مخلوط کنید و روی موهایتان 10 دقیقه قبل از حمام رفتن ماساژ دهید.

♦ بادام

مقدار بالای بیوتین موجود در موهای شما برای تسریع رشد مو و ضخیم تر شدن آن کمک می کند. با اضافه کردن یک فنجان بادام به رژیم غذایی روزانه خود، در طول 1 تا 2 ماه تأثیر شگفت انگیز آن بر روی موها را شاهد خواهید بود.

منبع:

healthdigzet


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *