اگر از علائم آلرژی در فصل بهار عذاب می کشید این مطلب را دنبال کنید

 

آلرژی

 

 

چگونه به طور طبیعی از علایم آلرژی جلوگیری کنیم؟

 

اگر شما دچار آلرژی فصلی هستید مخصوصا در فصل بهار از عطسه ، خارش چشم ، آبریزش رنج می برید و برای شما غیر قابل تحمل است می توانید به طور طبیعی این علائم آلرژی را از بین ببرید .

 

البته شما می توانید از روش های دارویی استفاده کنید اما برخی از این داروها میت واند عوارض جانبی به همراه داشته باشند .

 

 

از روش های طبیعی درمان آلرژی عبارتند از :

 

 

گزنه

مصرف 300 گرم گزنه فریز شده می تواند در بهبود علائم آلرژی به شما کمک کند.

 

[divider]

 

 کورستین

کورستین یک آنتی اکسیدان طبیعی در پیاز، سیب و دیگر تولید ات می باشد. مطالعات متعدد اثرات آنتی هیستامین کورستین را نشان داده اند.

 

یکی از این اثرات  عوارض جانبی تناشی از آلرژی تنفسی  را در موش با کاهش پاسخ التهابی در راه های هوایی کاهش میدهد. می توانید از مواد غذای حاوی این آنتی هیستامین استفاده کنید.

 

[divider]

 

 بروملین

بروملین یک ترکیبی است که اغلب در آناناس یافت می شود، اما شما همچنین می توانید آن را در فرم مکمل نیز پیدا کنید. گفته می شود در درمان ناراحتی های تنفسی و التهاب همراه با آلرژی موثر است. یک مطالعه نشان می دهد که بهتر است بین 400-500 میلی گرم و سه بار در روز مصرف کنید.

 

[divider]

 

ویتامین C

ویتامین C یک آنتی هیستامین طبیعی است که به راحتی در دسترس است و در بسیاری از میوه ها و سبزیجات رایج است و همچنین به صورت مکمل نیز می توان آن را مصرف کرد.

 

این یک راه حل بی خطر برای درمان گرفتگی بینی و سایر علائم ناخوشایند آلرژی فصلی است. کارشناسان گفته اند که مصرف حداقل 2 گرم در روز برای نتایج  بهتر آنتی هیستامین مناسب است.

 

 

منبع :

healthline

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *