اضطراب و احساس بی قراری و ناخوشی

افراد مبتلا به بیماری افسردگی و اضطراب و استرس شدید بیش از افراد عادی بدین حالت کسالت و ناخوشی دچار می شوند
افراد مبتلا به بیماری افسردگی و اضطراب و استرس شدید بیش از افراد عادی بدین حالت کسالت و ناخوشی دچار می شوند.

همه ی افراد- حتی کسانی که از بیماری های روحی و روانی و آسیب های جسمی رنج نمی برند، گاهی اوقات دچار کسالت می شوند، گویی که حقیقتا بیمار هستند و مشکلی در وضعیت سلامت آنها ایجاد شده است، اما تشخیص اینکه اشکال قضیه در کجاست، کاری غیر ممکن به نظر می رسد.

افراد مبتلا به بیماری افسردگی و اضطراب و استرس شدید بیش از افراد عادی بدین حالت کسالت و ناخوشی دچار می شوند. سوال جالبی که در اینجا مطرح این است که: چه عاملی سبب بروز حالت ناخوشی می شود و چه اقداماتی باید برای جلوگیری از این شرایط صورت گیرد.

احساس ناخوشی= اضطراب و تشویش
احساس ناخوشی= اضطراب و تشویش

احساس ناخوشی= اضطراب و تشویش

Malaise (ملیز) یک نوع احساس بیمارگونگی است که علت اصلی آن مشخص نیست. بنابراین، اگر احساس کسالت می کنید، مراجعه به پزشک قطعا توصیه می شود. البته باید از پیش از شدت اضطراب و تنش های عصبی خود آگاهی پیدا کرده باشید و با راهکارهای کاهش این فشارهای روحی و روانی آشنایی پیدا کرده باشید.

فشار های روحی و روانی و اضطراب تمام اندام های بدن را تحت تاثیر خود قرار می دهد .
فشار های روحی و روانی و اضطراب تمام اندام های بدن را تحت تاثیر خود قرار می دهد .

تاثیر متقابل کسالت در بروز اضطراب و استرس

فشار های روحی و روانی و اضطراب تمام اندام های بدن را تحت تاثیر خود قرار می دهد و منجر به ایجاد تغییرات شیمیایی قابل توجهی در سرتاسر بدن، جریان گردش خون، مشکلات گوارشی و … گردد. در بیشتر مواقع، یافتن علت واقعی کسالت و احساس ناخوشی غیر قابل غیر قابل شناسایی است و اگر چه احساس بیمارگونگی شما با علائمی چون تهوع، لرزش دست و … همراه است، تشخیص بیماری به شدت دشوار است. شما ممکن است احساس کنید که بیمار هستید یا گیج و مبهوت به نظر می رسید یا رفتار غیر عادی از خود بروز می دهید، اما حقیقتا بیمار نیستید و صرفا احساس بیمارگونگی دارید. شناسایی عوامل اصلی بروز چنین حالاتی در انسان بسیار پیچیده و دشوار است و در واقع هیچ علت خاصی برای آن وجود  ندارد. تنها قسمت کوچکی از مواردی که منجر به بروز احساس بیمارگونگی می شود، عبارتند از:

سوزش و درد معده
سوزش و درد معده

مشکلات گوارشی

زمانی که دچار اضطراب و استرس می شوید، تغییراتی در بدن شما ایجاد می شود. فلور روده افزایش پیدا می کند؛ بدین صورت که معده غذا را با سرعت کمتری به روده انتقال می دهد. مواد مغذی به نسبت های متفاوتی وارد بدن می شوند و یا از بدن دفع می شوند و همین روند مشکلاتی را در وضعیت سلامت انسان ایجاد می کند. مشکل تغذیه و گوارش تمام قسمت های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب رخوت و کسالت در انسان می شود.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *