اختلالات شخصیتی افراد مشهور

stive jabz

آیا ازشنیدن اینکه اشخاص مشهوردچاراختلال شخصیتی هستند متعجب می شوید؟

بله درست است. چنین چیزی حقیقت دارد. درست مثل ایدز، سرطان، صرع، دیابت و یا سایربیماریهای جسمی، بیماریهای روانی هم بدون توجه به موقعیت اجتماعی افراد دامن آنها را می گیرد. بیماری روانی فقیر و غنی، مشهورو گمنام و باهوش و کودن نمی شناسد. درزیرلیستی ازافرادی را که به اختلال شخصیتی مبتلا هستند مشاهده می کنید. حتما به یاد داشته باشید که تشخیص این اختلالات به عهده کارشناسان اهل فن می باشد.

  • آنا نیکول اسمیت عده ای ازروانشناسان ادعا می کنند که اسمیت بسیاری ازعلائم بیماری اختلال شخصیتی را ازخود نشان داده است. نشان دادن احساسات بیش ازحد، سوء استفاده ازمواد مخدر، روابط جنسی افراطی، و اینکه همیشه مایل است درمرکزتوجهات قرارداشته باشد.
  • آنجلینا جولی- پیت این زن زیبا و با استعداد دراواخر سال 1990 داوطلبانه به یک مرکز درمانی مراجعه کرد و اعلام کرد که هم به خودکشی و هم به کشتن دیگران فکرکرده است. هرچند که اقدام به این کارنکرده و فقط  به آن فکرکرده است اما متوجه شده که به کمک نیازدارد. بیماری اواختلال شخصی مرزی نام دارد.
  • مگان فاکس این بازیگرنقش مکمل می گوید من دائم با این فکردرستیزهستم که من یک شخصیت مرزی هستم و یا به شیزوفزنی  خفیف مبتلا هستم.
  • آدولف هیتلر  تا کنون گمانه زنی های زیادی درمورد شخصیت روانی این فرد مشهور و بد نام صورت گرفته است. فریتز ردیش درکتاب خود هیتلررا شخصیتی مخرب، رهبری نسل کش معرفی کرده که نشانه های شدیدی از بیماری پارانوئید(بدبینی) و خودشیفتگی نشان داده است.
  • مریلین مونرو   مونرو درطول زندگی کوتاه خود بارها بی بند و باری جنسی، افکارخود کشی، و ترس از رها شدن را تجربه کرد. اینها همه نشانه های اختلال شخصیت مرزی می باشد.
  • استیو جابز  این مدیرعامل پیشین شرکت اپل از اختلال وسواس جبری رنج می برد. برطبق مقاله ای منتشرشده درمجله تخته سنگ او درلیست نوابغی قراردارد که از ازاختلال شخصیت رنج می برد.
  • دیدید بکهام    این ستاره خوش تیپ و سرشناس فوتبال ازاختلال شخصیت وابسته رنج می برد. هرچند که ازنظرمالی به کسی وابسته نیست اما درروابطش نشان داده است که اعتماد به نفس پایینی دارد و درشرایط خاص بسیارناتوان است.

اختلالات شخصیتی و سایربیماریهای روانی قادراست هرکسی حتی افراد سرشناس را تحت تأثیرقراردهد. مهم ترین نکته این است که به دنبال کمک باشیم.

 

 

گردآورنده : مینو شفیعی

مرکز تخصصی و فوق تخصصی موسیقی درمانی و بازی درمانی آلومینا

 

خدمات تخصصی  موسیقی درمانی، هنر درمانی(نمایش درمانی خلاق،موسیقی درمانی،نقاشی درمانی)و بازی درمانی در مرکز واحد شرق(رسالت) آلومینا ارائه می گردد

جهت اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت قبلی به صفحه ی تماس با ما مراجعه فرمایید

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *