آیا او خیانتکار سریالی است؟!!!!

خیانت مجدد زناشویی

احتمال تکرار خیانت چقدر است؟

باور شما را نمیدانیم، ولی معتقدیم این جمله کلیشه ایی ” کسی که یک بار خیانت کند، باز هم خیانت خواهد کرد” صحیح نیست.

زوج هایی هستند که با وجود خیانت یکی از طرفین، توانسته اند رابطه شان را نجات داده و از تکرار این اتفاق جلوگیری کنند.

اما، اگر شوهر شما به شما خیانت کند، یکی از عذاب آورترین سوالاتی که با آن روبه رو می شوید این است که :

” آیا دوباره اتفاق می افتد/ آیا باز هم به من خیانت میکند؟ آیا او خیانتکار سریالی است؟”

این شک و تردید به خاطر جنبه جسمانی رابطه نیست، بلکه چیزی که این میان شکسته می شود “اعتماد” شماست. آیا می توانید دوباره به او اعتماد کنید؟!!!

شوهر شما خیانت کرده، به شما التماس می کند که او را ببخشید، رابطه را تمام نکنید و قول می دهد که این اتفاق دیگر بار تکرار نشود. آیا می توانید به حرفهایش اعتماد کنید؟ آیا او واقعا این کار را تکرار نمی کند؟ چگونه به حرفش اعتماد کنید؟

ممکن است بخواهید او را ببخشید، رابطه را تمام نکنید، دوباره به او اعتماد کنید، ولیکن شک و تردید ایجاد شده مانند ” نشتی آب” قطره قطره در وجودتان می ریزد و تمام این تلاش را بیهوده می کند.

تمامی انرژی شما صرف زیر نظر گرفتن اعمال و رفتار او می شود که آیا درست می گوید، پشیمان شده است، و یا باز هم در فکر خیانت به شماست.   چگونه می توانید در چنین رابطه ایی که ترس همیشگی از خیانت همسرتان است، اعتماد را دوباره به دست آورید؟

البته سوء ظن یافتن امری طبیعی و قابل انتظار است. اما برخی از این سوء ظنها معقول و باقی غیر واقعی هستند.

 

حال چگونه بفهمیم همسرمان خیانتکار سریالی است و یا نه: نشانه های خیانتکار سریالی

 

خیانتکار سریالی- نشانه شماره 1 : گفتن “معذرت می خواهم” سخت ترین کار برای او است!

اگر حتی برای این عمل ” از پشت خنجر زدن” به شما عذر خواهی هم نمی کند، یعنی پرچم قرمز را بالا برده است. اگر هیچ گونه ابراز ندامتی ندارد و تلاش می کند تا برای همه چیز شما را سرزنش کند (با متهم کردن شما به اینکه نیازهایش را ارضا نمی کنید و به او بی توجه هستید)، او دیگر برای این رابطه زناشویی ارزشی قائل نیست و به فکر رابطه جدید است.

________________________________________

“کیفیت وحالت” عذر خواهی نیز، یکی دیگر از نشانه های بارز و قابل توجه است. اگر فقط چند باری گفت: “متاسفم” ، و یا برای جلوگیری از بیان شدن موضوع با گفتن “من قبلا هم گفته بودم متاسفم، پس بیا دوباره این موضوع را تکرار نکنیم”، به وضوح می توان فهمید که هیچ تاسفی از کارش ندارد و هیچ گونه مسئولیتی را در قبال عملش نمی خواهد قبول کند.

________________________________________

از سوی دیگر، اگر او درد و رنج حاصله از عملش را در شما درک و به اشتباهش اعتراف کرد، او هنوز به رابطه زنا شویی تان متعهد است و خیانتکار سریالی نیست.

خیانتکار سریالی- نشانه شماره 2 : صحبت کردن با او مانند صحبت کردن با “دیوار” است!

آیا مایل به گوش دادن به احساس شما در مورد خیانتش است؟ حتی اگر تکرار حرف های دیروزتان باشد؟ آیا سعی در کاستن درد و رنج تان دارد؟

خبر بد: او دائم در حال فرار از صحبت کردن در خصوص خیانتش است. این بدان معنی است که او نمیخواهد در مورد چیزی که او ممکن است دوباره انجام دهد، احساس گناه کند. اگر حالت دفاعی، مخفی کاری، و دوری گزینی دارد، شک کنید که پشت سرتان خبری هست!!!!

صحبت در مورد همه چیز برای همسران آسیب دیده بسیار مهم است و حتما باید اتفاق بیفتد.

 

خیانتکار سریالی- نشانه شماره 3 : او می خواهد به خوردن کیک ادامه دهد!

حالتی بسیار بارز است: اگر با زنی به مدت طولانی رابطه دارد و نمی خواهد آن را قطع کند ( به بهانه های مختلف: ” من با او همکار هستم”، ” شغلم را از دست می دهم”، ” آن زن تهدید کرده که به خودش آسیب خواهد زد”…)، این به آن معنی است که او برنامه ریزی کرده که به این رابطه ادامه دهد تا به تصمیم قطعی در مورد رابطه زناشوییش برسد که آیا با شما بماند و یا نه!!! به عبارت دیگر، او می خواهد به خوردن کیکش ادامه دهد…

این وضعیت نیاز به “اتمام حجت” دارد، مگر اینکه شما برای داشتن این رابطه، به شوهرتان اجازه داشتن همسر و دوست دختر را در آن واحد بدهید.

 

خیانتکار سریالی- نشانه شماره 4 : او مرد خانم ها است!!!

با توجه به تحقیقات، دومین دلیل شایع در خیانت مردان به همسرانشان، مقدار / تعداد رابطه جنسی است ( اولین دلیل عدم توجه عاطفی است) و نه کیفیت آن!!!! برخی افراد دارای میل جنسی بالایی هستند و برخی دیگر اینچنین نیستند.

اگر همسر شما دائم می خواهد رابطه جنسی داشته باشد و شما را به خاطر تعداد این رابطه شماتت می کند، به احتمال زیاد دوباره خیانت خواهد کرد. خیانتکاران سریالی معتاد به رابطه جنسی و هیجان رابطه جدید هستند.

اگر به همسرتان هنوز علاقه دارید و از جمله کسانی هستید که تمایل جنسی بالایی ندارید، حتما باید به متخصص مراجعه کنید.

 

خیانتکار سریالی- نشانه شماره 5 : همیشه حق با او است!

برخی افراد معتقدند که ” خیانت حق آنها است”!!!

منش داده شده بر اساس جنسیت از طرف خانواده و جامعه، تربیت فرهنگی وابسته به اجتماع و خانواده در خصوص نقش جنسیتی به فرد این حق را می دهد که خیانت را حق خود بداند. این شخص بدون احساس پشیمانی و گناه خیانت می کند ( نشانه شماره 1 را به یاد دارید! ).

 

خیانتکار سریالی- نشانه شماره 6 : از عملکردش در رابطه جنسی دچار اضطراب است!

این نشانه کمی گیج کننده است، اما نادرست نیست. اگر همسرتان دچار اضطراب عملکرد جنسی است و اعتماد به نفس پایینی دارد، او می تواند به خیانتکار سریالی تبدیل شود.

خیانت در این افراد به همخوابگی یک شبه یا رابطه جنسی با پرداخت پول ختم می شود، زیرا می خواهند با زنی رابطه داشته باشند که از لحاظ احساسی نیاز به مراقبت ندارد و برای او هیچ هستند! اضطراب عملکرد جنسی در هنگام رابطه با فرد ناشناس و بدون داشتن احساس علاقه به طرف مقابل از بین می رود و به فرد قدرت و اعتماد می دهد.

عجیب تر آنکه، این حالت نشانه ایی از عشق و علاقه این فرد به شما است و نشان می دهد که هنوز به شما و رابطه اش با شما علاقه مند است، اما خسته است از احساس ناتوان بودن در تخت و نا امید کردن زن مورد علاقه اش در رابطه جنسی!!!

 

در مورد همسران مستعد به خیانت چه باید کرد؟!

اگر هر دو نفر شما اقدامات لازم جهت بازسازی اعتماد، بازگرداندن صداقت، و حل و فصل کردن مسائل ایجاد کننده بحران در رابطه زناشوییتان را انجام ندهید، تضمین می دهیم که همسرتان دوباره خیانت کند!!!!

اگر پنچری لاستیک را نگیرید، ماشینتان شما را در راه خواهد گذاشت!!! پس اگر رابطه ایی را درست نکنید، در نهایت خیانت در آن اتفاق خواهد افتاد.

حال اگر به تنهایی بخواهید این رابطه را درست کنید، اشتباه بزرگتری مرتکب شده اید!!! نهایت تلاش یک جانبه به طلاق و جدایی ختم می شود. پس با کمک گرفتن از متخصص و ترغیب همسرتان به باز سازی رابطه تان بپردازید.

 

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک مغز و اعصاب و روان آلومینا


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

0 دیدگاه دربارهٔ «آیا او خیانتکار سریالی است؟!!!!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *