آشنایی با متخصص اعصاب وروان و سکس تراپی

دکتر ندا فرزانه

متخصص بیماریهای اعصاب و روان (روانپزشک) و رواندرمانگر

تحصیلات:

  • فارغ التحصیل رشته روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی تهران
  • عضو انجمن روانپزشکان ایران
  • عضو انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران
  • عضو کمیته سکس انجمن روانپزشکان ایران
  • عضو علمی انمن اختلال ترانس ( ملال جنسی)

 

حیطه های تخصصی  دکتر ندا فرزانه:

  • ارائه خدمات در حوزه تخصصی مسایل جنسی و روابط زناشویی :
  • اختلال میل جنسی کم کار
  • اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان
  • اختلال نعوظ مردان
  • انزال زودرس و دیررس
  • اختلالات اورگاسمی زنان و مردان
  • مقاربت دردناک(دیسپارونی)
  • گرفتگی عضلات واژن یا واژینیسموس
  • اعتیاد جنسی
  • انحرافات جنسی

 

  • سایر حیطه های فعالیت:
  • زوج درمانی و حل تعارضات بین زوجین و مشکلات ارتباطی بین زوجین، روابط فرازناشویی، بهبود تعاملات عاطفی و…
  • درمان اختلالات خلقی(افسردگی-دوقطبی)
  • درمان اختلات اضطرابی(اضطراب منتشر، پانیک، فوبیای اختصاصی و اجتماعی، اختلال استرس بعد از سانحه)
  • درمان تیک و وسواس های فکری و عملی
  • درمان اختلالات انطباقی و سوگ
  • درمان اختلالات خوردن(بی اشتهایی عصبی و پرخوری)
  • درمان اختلالات خواب(پرخوابی-بیخوابی-بدخوابی-کابوسهای شبانه و..)
  • درمان اختلالات روانپریشی و هذیانی
  • درمان اختلالات روان تنی( سایکوسوماتیک) شامل :ملال و افسردگی پیش از قاعدگی،بیماری خستگی مزمن وسندرم روده تحریک پذیر…
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • مشاوره قبل از طلاق
  • فرزند پروری و تربیت کودک و نوجوان
  • درمان اضطراب و افسردگی دوران بارداری و پس از زایمان

 

 

مدارک تخصصی:

  • دارای مدرک تخصصی دوره زوج درمانی
  • دارای مدرک تخصصی دوره رواندرمانی شناختی رفتاری
  • دارای مدرک تخصصی درمان اختلالات جنسی

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

19 دیدگاه دربارهٔ «آشنایی با متخصص اعصاب وروان و سکس تراپی»

  1. سلام مردی ۳۳ ساله و مجرد هستم به پورن اعتیاد دارم … خیلی به ستارگان پورن علاقه دارم با افکاری که من اکنون دارم اگه شرایطش پیش می آمد حتی با یک پورن استار ازدواج میکردم یا خودم فیلمهای پورن بازی میکردم … چه بسا اگه روزی ازدواج کنم همسرم را وادار میکنم با غریبه ها رابطه داشته باشه …تقریباً هر روز پورن تماشا می‌کنم و هر روز دو الی سه بار خود ارضایی میکنم تقریباً ۱۵ سال میشه که هر روز خود ارضایی میکنم الان دچار زود انزالی شدم کمتر از ۳۰ ثانیه ارضا میشم …خودمو بدبخت کردم و خیلی دلم میخواد از این افکار کثیف رها بشم …خودم می‌دونم به پورن اعتیاد دارم لطفاً کمکم کنید

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام دوست عزیز
      بهتر است در این زمینه از سکس تراپیست کمک بگیرید. قطعا با راهکارهای ارائه شده از سوی درمانگر، می توانید این شرایط را کنترل و بهبود ببخشید.
      با مرکز شماره یک تماس بگیرید و از دکتر سینا قاسمی (روانپزشک و سکس تراپیست) تایم ویزیت اخذ نمایید.

  2. سید داود منصوری

    با سلام و احترام

    ضمن سپاس فراوان! بنده دچار انزال زودرس و اختلال نعوظ هستم. به شدت به دنبال رفع مشکل هستم. ابتدا به مطب دکتر صفری نژاد رفتم. ایشان پس از آزمایشات مختلف گفتند این مشکل روانی است. بر این اساس- مراجعاتی به پزشکان مرتبط مانند خانم دکتر خویی در بیمارستان امام خمینی و دکتر مهرابی داشتم اما به جهت اینکه خانمم در این مراجعات دوست ندارد حضور داشته باشد و از سوی دیگر به خاطر نحوه متفاوت ویزیت دکتر محرابی(مثلاْ قرص داده بودند و گفتند دو هفته بعد تلفنی اطلاع بدهم که وضعیتم چگونه است.)ُ درمان را ادامه ندادم. هر ذچند دوری مسیر هم به آن اضافه کنید.
    بنده در حوالی میدان رسالت هستم. لطف کنید بنده را راهنمایی کنید که چگونه می توانم درمان قطعی آن برسم.

  3. با سلام مجدد . عزیزم ! شاید افسرگی شوهرتون موقتا با این دارو رفع شود . و چون این دارو آرامش بخش است ، پس روی قوای جنسی اثر مثبت میگذاره . اما موضوع مهمتر اینه که شما و آقاتون راجع به این موضوع با هم مشورت کنید . باید خواستتونو به هم بگید . شما بعنوان یک خانم باید راه طنازی و عشق بازی رو بلدباشی و یا توسط دیدن فیلمهای سکس مناسب و معمولی بیاموزی . 99 درصد ما آقایون از نظر فیزیکی نرمال و قوی هستیم . من با 56سال سن به ندرت اتفاق میفته که سرد مزاج باشم ، اطمینان داشته با آقای شما چون جوان هستن ، میتونن شمارو به خوشنودی برسونند . فقط باید یاد بگیره که بعداز ارضا شدن شما اون ارضا بشه . همه دنیا میگن ، خانما مقدمند ! پس تو هم سعی کن مقدم باشی . کلام آخر . هر دوتاتون به اتفاق از پزشک متخصص مشاوره دریافت کنید . یا دارو تجویز میکنه یا راه حلشو بهتون میگه . من گاهی اوقات که میخوام زیاده روی کنم . اسپره تاخیری و یک ششم از یک قرص هندی استفاده میکنم بعد 2 ساعت معاشقه …… ! در ضمن ما آقایون دوست داریم در حین عشق بازی ، خانمها حرفهای هوس انگیز بزنن . یعنی خودشونو دائم لوس کنن . اما ما آقایون باید کاری کنیم که خانمها به وجد بیان . خداوندا همه زوج هارو در این امر مهم موفق فرما . آمین

  4. سلام
    من و همسرم سه سال هست که ازدواج کردیم ولی تابحال رابطه جنسی کامل نداشتیم! بخاطر مشکل افسردگی شوهرم (نه بخاطر مشکل فیزیکی ایشون)
    دو سال هست که در خارج از کشور زندگی میکنیم و مشکل افسردگی ایشون بدتر شده. در حال حاضر داروی ضد افسردگی مصرف میکنه ولی همین دارو باعث کاهش بیشتر میل جنسیش شده. این موضوع منو خیلی اذیت میکنه تا جایی که خودمو باختم و دیگه ادامه زندگی برام خیلی سخت شده.
    خواهش میکنم راهنمایی بفرمایین آیا داروی ضد افسردگی هست که سردمزاجی به همراه نداشته باشه؟ یا اینکه داروی مکملی وجود داره که درکنار فلوکستین بشه مصرف کرد برای مقابله با سردمزاجی؟
    ممنونم

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      متاسفانه بدون بررسی طبی و بالینی امکان تجویز دارو به صورت اینترنتی نمی باشد.

      1. سرکار خانم دکتر ابریشمی ضمن سلام و عرض ادب و تشکر بخاطر سایتتون . خواهش میکنم لطف فرمائید سایتتون بشکلی تنظیم شود ، که بشود چندین با راجع به یک موضوع نظریات متعددی به جوانترها ارائه دهیم . بحمدا…. ما هم صاحب چندین فرزند در تخصص های ارزش مند و در سطوح عالی جامعه ایفای خدمت میکنند . بنده هم که بازنشسته و باتجربه ، خودمو موظف میدونم که جوانترهارو راهنمایی کنم . هرچند زحمات و تحقیقات شما بسیار بسیار علمی و کابردی و حائز اهمیت است . اما نظر و تجربیات ما هم شاید به کار آید . از دقت و توجه شما ، نسبت به همنوعانتون سپاسگذارم .

    2. با سلام . بهترین داروی افسردگی زاناکس است هم عوارض کمتری دارد و هم وابستگیش کمتره . هرشب قبل از خواب فقط یک عدد مصرف شود. درضمن از قرص تقویت جنسی 4 عدی هندی و یا قرص ویگرا آمریکایی به آقاتون بدین . 2ساعت قبل از همبسترشدن وبه همراه وعده ی غذای اصلی . آنهم فقط یک چهارم از قرص و فقط مواقعی که شما نیاز به همبستر شدن دارید . اگه میخواید باردار و حامله شوید ، هرگز از این داروها استفاده نکنند . و تحت نظرپزشک باشند! تفریح و گردش و انواع ورزشهای مفرح و تغذیه سالم از بهترین راه حل هاست .

  5. سلام
    من 39 سال دارم و از زمانی که خودم را شناختم علاقه مند به پوشیدن لباس های زنانه بوده ام. همیشه از داشتن اندام جنسی مردانه متنفر بوده ام. دوست داشتم بتوانم در محیط های زنانه باشم. تلاش می کنم هیچ زن و دختری را نگاه نکنم چون از اینکه آنها این لباس های زنانه را می پوشند موجب می شود من هم دوست داشته باشم مانند آنها زندگی کنم.
    من در خانواده ای که زنان در آن نقش مهمی داشته اند زندگی کرده ام. بیشتر لحظات زندگی برایم تصمیم گیری شده.و حتی اینکه با دختری ارتباط نداشته باشم برایشان خیلی مهم بوده است. اگر هم گفتگویی می کردم دچار تپش قلب شدید و ترس می شدم.
    از لحاظ تمایلات جنسی هم به مرد و هم به زن علاقمند بوده ام. ولی از داشتن هرگونه رابطه جنسی بسیار می ترسم.
    آیا با توجه به مواردی که نوشتم این نشانه های از ترنس بودن است یا پارافیلیا یا شاید هم چیز دیگری که من نمی دانم؟

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      برای بررسی های بیشتر برای جناب دکتر صلحی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

  6. سلام وقت بخیر
    من 26 سالمه مجردم فوق دیپلم بیکارم پنج سال پیش عاشقپسری بدون هیچ ارتباط کلامی فقط بعضی وقتها به بهانه ای میرفتم مغازش تا ببینمش یه روزی رفتم دیدم دیگه مغازش و تعطیل کرده و گذاشته رفته بعد دو هفته پدرم فوت کردند که از اون روز به بعد من داغون شدم با عمو ها و دایی و…. خیلی صمیمی بودم اما رفرفته رفته حالم بدتر شد طوری هستم که نمیتونم این افکار لعنتی رو از ذهنم دور کنم
    من قبل دیدن پسره حالم خوب بود بعد آشنایی و جدایی این اتفاقات به سرم اومد ار افکار مزاحم خیلی عذاب وجدان میکشم طوری هستم که انگار برادرام واسم نامحرم هستند از همه سعی میکنم دور باشم حتی خانوادم چون افکار جنسی میاد سراغم شما فکر کنید خواهر نسبت به برادر یا بردارزادش نسبت دید بد داشته باشه چی میشه من موقع فوت پدرم بیشتر داغون شدم یعنی هرکی و میدیدم از ذهنم خطور میکرد که الان وابسته اش میشم رفته رفته بدتر شدم احساس میکنم برادرم پدر شوهرم هستن نمیتونم باهاش راحت مثل برادر حرف بزنم احساس میکنم قلبم تیره و تار شده تا حالا این رنجها رو تحمل کردم  و تا حدودی خوب شدمولی افکار مزاحم باز همچنان تو ذهنم میچرخه و…….

    به رروانپزشک مراجعه کردم این رو برام تجویز کردند: کلو نازپام 1میلی گرم،،،، سیتالورامین 20 این دارو ها چه عوارضی دارند.. ممنون از لطف شما بزرگواران..

    1. مریم عبداللهی روانشناس , رواندرمانگر و نوروتراپیست

      سلام
      علاوه بر درمان دارویی بهتر است که از روش غیر دارویی و رواندرمانی نیز استفاده کنید.

  7. سلام من امید 27 سالمه از استرس شدید خیلی رنج میبرم حتی نمیتونم از خونه بیرون برم که برم پیشه دکتر ضربانم تا 200 میزنه دو روز نمیخوابم اصلا خواب ندارم وقتی هم میخوام برم جایی دور از خانه قرص کلونازپام یک میلی سه چهار عدد یخورم و هر شب امی تریپلیتین و فلورازپام میخورم باز خوابم نمیبره جون عزیزتون کمکم کنید.

    1. مدیر ارشد دپارتمان تحقیقات توجه و تمرکز

      با سلام. بهتر است حتما تحت نظر یک روانپزشک و یک رواندرمانگر قرار بگیرید. آقای دکتر سینا قاسمی به شما در این زمینه کمک می کنند. باسپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *