آزمون هوش برای بزرگسالان | مرکز تست هوش بزرگسالان | تست هوش استاندارد

مزایای تست هوش برای بزرگسالان

IQ letters on a ball or sphere of numbers to illustrate your intelligence quotient test, exam or quiz result or score

مرکز تست هوش بزرگسالان

مزایای تست هوش دربزرگسالان هم همانند کودکان اعمال می شود. برای بسیاری از بزرگسالان که در زمان کودکی مشکلات یادگیری داشته اند، مدرسه رفتن تجربه ای سخت و دشواربوده است. با انجام ارزیابی شناختی می توان اطلاعاتی کسب کرد که با استفاده ازاین اطلاعات به فرد بزرگسال کمک شود تا تجربیات ناخوشایند دوران کودکی خود را نشان دهد.
مشخصات شناختی نقاط قوت فرد را که برای عملکرد خلاقانه و مثبت آینده او موثراست، آشکارخواهد کرد.

تشخیص نارساخوانی و ناتوانی در یادگیریهای خاص

نارساخوانی یک اختلال مغزی است که بر توانایی فرد در خواندن اثر می گذارد. همچنین ممکن است به عنوان ناتوانی در یادگیریهای خاص نامیده شود.


اگر به دنبالی راهی برای افزایش هوش و حافظه و بهبود عملکرد مغزتان هستید، دوره تقویت هوش و تقویت حافظه دکتر مصطفی امیری را از دست ندهید.

تقویت هوش


 

انواع دیگر این اختلال برروی ریاضیات، نوشتن، و روند اطلاعات غیرکلامی اثر می گذارند. سایر انواع این اختلال برروی قسمتهای مختلفی از روند یادگیری تأثیرگذار هستند.

صرف نظر از انواع این اختلال، این اختلال همچنین می تواند علت بوجود آمدن نگرانی درکودکان و نوجوانانی باشد که درحال دست و پنجه نرم کردن با موضوعات تحصیلی هستند و برای والدین آنها نا امیدی و سرخوردگی به همراه داشته باشد.
ازآنجا که شاید معلمان هم نتوانند به درستی تشخیص بدهند که آیا این کودکان درکسب مهارت های یادگیری دچار روندی آهسته هستند و یا این مشکل ناشی از اختلال دائمی عصبی در یادگیری می باشد، انجام تست هوش بخشی ضروری در رسیدگی به اختلال نارساخوانی است و به ما حداقل توانایی نسبی فکری را که هرکودکی باید ازآن بهره مند باشد را نشان می دهد. نتایج به دست آمده از تست هوش و اطلاعات شناختی دریافت شده، گامهای بعدی را برای ارزیابی تعیین خواهد کرد.

mzl.ffqnuizu
یک روانشناس آموزشی درمورد ارزیابی شناختی پسری 8 ساله بنام “جان ” چنین می گوید: اینطور به نظرمی رسید که “جان” بسیار باهوش است. اوعاشق یادگیری بود با اعتماد بنفس کامل درباره مدرسه و موضوعات علمی صحبت می کرد و اطلاعات عمومی خوبی داشت. تکالیف ریاضی را بخوبی انجام می داد اما برای یادگیری خواندن و نوشتن باید تلاش زیادی می کرد و این برخلاف انتظارپدرو مادر و معلمانش بود. آنها دلیل این مشکل را نمی دانستند و همینطور نمی دانستند چطورباید به “جان” کمک کنند. انجام یک تست هوش برای ارزیابی شناختی در وهله اول به آنها نشان داد که با حقیقت روبرو شوند. چیزی که خود جان بدرستی متوجه آن شده بود.
درحقیقت امتیازکلی “جان “ازبهره هوشی حتی بالاترازحد متوسط بود. حالا جان و والدینش یک مدرک علمی دردست دارند که تواناییهای هوشی اورا تأیید می کند، و هیچکس نمی تواند او را برای عدم توانایی درخواندن دست بندازد و او را احمق فرض کند.
نتیجه تست نشان داد که “جان” از فن بیان قوی برخوردار است و همچنین قادراست بسیاری از معما ها و مشکلاتی درباره مهارتهای استدلالی غیرکلامی را به سرعت حل کند. با این حال نتیجه ارزیابی “جان ” مشکلات قابل توجهی را درحافظه و سرعت پردازش اطلاعات نشان داد.
با انجام این تست معلوم شد که “جان ” به یک مورد شناخته شده از نارساخوانی مبتلا است و روانشناس آموزشی با دانستن این مطلب راهکارهایی برای حمایت از او و بهبود روند یادگیری ارائه داد.
شاید فکرکنید که دانستن این موضوع که فرزند شما دچار نارسا خوانی است همه چیز را خراب خواهد کرد اما بهتراست بدانید که این احساس خیلی طول نمی کشد و والدین با دانستن این موضوع و درک بیشتر فرزند خود و اینکه چگونه می توانند به او کمک کنند، احساس آرامش می کنند.

کلینیک  های روانشناسی بهترین مکان برای انجام تست هوش و ارزیابی شناختی کودک و بزرگسالان است.

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *