کافئین چگونه روی بدن شما تاثیر می گذارد

 کافئین می تواند شما را بیشتر هشیار نگه دارد؟ بله کافئین به شما انرژی می دهد  و جادویی که در قهوه وجود دارد می تواند به شما در توجه و تمرکز کمک کند البته باید در نظر داشته باشید که مصرف زیاد آن می تواند شما را وحشت زده،عصبی و یا ناراحت کند و خواب شما را بر هم بزند.

کافئین می تواند شما را بیشتر هشیار نگه دارد؟
بله کافئین به شما انرژی می دهد و جادویی که در قهوه وجود دارد می تواند به شما در توجه و تمرکز کمک کند البته باید در نظر داشته باشید که مصرف زیاد آن می تواند شما را وحشت زده،عصبی و یا ناراحت کند و خواب شما را بر هم بزند.

کافئین رایج ترین محرک طبیعی مورد استفاده در تمام دنیا می باشد.

از چای موجود در چین تا دانه قهوه و کاکائو موجود در آفریقا و آمریکا همه دارای مقادیری کافئین هستند.

کافئین در درمان سردرد، از جمله میگرن و سردرد پس از عمل جراحی نیز استفاده میشود. کافئین یک محصول تایید شده توسط FDA برای استفاده در کاهش درد است.

چقدر کافئین برای بدن بیش از حد است؟

تا 400 میلی گرم (میلی گرم) کافئین در روز به نظر می رسد برای بیشتر افراد سالم امن است. این میزان تقریبا به اندازه کافئین موجود در چهار فنجان قهوه دم کرده، 10 قوطی نوشابه و یا دو “شات نوشابه انرژی زا” می باشد.

البته در کودکان و نوجوانان توصیه میشود مصرف کافئین به 100 میلی گرم در روز محدود شود.

حتی در بزرگسالان، استفاده از کافئین سنگین می تواند سبب اثرات جانبی ناخوشایند شود. این عوارض عبارتند از: عصبی شدن،بی قراری، تپش قلب، احساس ناراحتی در معده،  بیخوابی و لرزش بدن.

اما کافئین برای بسیاری افراد که مایلند بدون استفاده از دارو هوشیار ترباشند مفید است و همچنین میتواند سبب بهبود تمرکز در برخی افراد شود.

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *