چگونه صمیمیت را در رابطه با همسرتان افزایش دهید ؟

صمیمیت

آیا شما متاهل هستید ؟

اگر هستید ، به احتمال زیاد همسر خود را دوست دارید. با اینکه گفته می شود، عشق همیشه برای تداوم یک رابطه عاطفی کافی نیست. اما صمیمیت برای یک رابطه ی پایدار، شاد، و سالم بسیار مهم، و لازم است.

 

روابط شما با همسرتان در اتاق خواب چگونه است؟

آیا فکر می کنید که رابطه ی جنسی و صمیمیت خود را می توانید بهبود دهید؟

اگر این چنین است، شما ممکن در مورد اینکه چگونه در مورد این موضوعات با همسرتان صحبت کنید مقداری عصبی و اضطراب داشته باشید. و یا اینکه همسر شما ممکن به اشتباه تصور کند که پیش از این شما را ارضا نمیکرده است و شما از رابطه ی با او راضی نیستید.

 

اگر شما علاقه مند به بهبود صمیمیت خود با همسرتان هستید، به روش های زیر توجه کنید.

 

1– قرار گذاشتن

اگر شما و همسرتان برای مدت زیادی است که ازدواج کرده اید، بهترین فرصت است که یک قرار بدون برنامه ریزی و هماهنگی بگذارید. بیشتر زوجین در روابطشان زمانی را برای این قرارها دارند، بهتر است که قراری متفاوت با این زمان ها مشخص کنید، البته در مورد این قرار با همسر خود هم هماهنگی کنید.

این قرارها می تواند دیدن یک فیلم خنده دار در سینما و یا رفتن به یک رستوران شیک و رومانتیک باشد. این قرار باعث حس صمیمت و اشتیاق در شما و همسرتان می شود، که این باعث ایجاد صمیمیت بیشتر و بهتر در شما و همسرتان می شود و می توانید از این فرصت برای صحبت کردن و نشان دادن علاقه تان به همسرتان استفاده کنید.

 

2- با حرکات و طرز صحبت کردن خود علاقه ی خود را نشان دهید

زنان اغلب توقع دارند که مردان آنها را غافلگیر کنند. اما شما هم باید همسر خود را غافلگیر کنید، به مانند زمانی که برای اولین بار او را دیده اید.  یکی از آسان ترین راه ها برای انجان این کار نشان دادن نشانه ها، حرکات عشوه گرانه است. زمانی با همسرتان به طور مثال از خرید برمی گردید، دستش را بگیرید و آن را محکم نگه دارید. زمانی که با او در خانه هستید او را یک بوس کوچک و سریع بکنید. دادن یک پیام عاشقانه یکی دیگر از کارهایی است که شما می توانید در هنگامی که همسرتان در خانه نیست، انجام دهید.

 

3- از لحاظ جنسی اغواگر و فریب دهنده باشید

اگر ازدواجتان به مرحله ای رسیده است که دیگر اعمال جنسی تان هم وقت و زمان مشخصی پیدا کرده است ، و به نظر می رسد که آمیزش جنسی و صمیمیت دیگر چیز جدیدی نیست، اگر که آمیزش جنسی به مانند یک مسئولیت، کار روزمره، یا حتی یک عمل قالبی و کلیشه ای در آمده است. برای کاهش دادن این حس های مخرب صمیمت ، از لحاظ جنسی تحریک کننده و اغواگر باشید. منتظر همسرتان نباشید تا او آمیزش جنسی را شروع کند واز همسرتان در مورد اینکه تمایل به آمیزش دارد چیزی نپرسید و خودتان دست به کار شوید. برای همسرتان برهنه شوید و سپس لباس های همسرتان را در آورید. روی کاناپه یا کناری در آغوش او قرار بگیرید و سپس شروع به ماساژ دادن کل بدن همسرتان کنید. شما در این لحظه ممکن است از اینکه به این راحتی می شود از لحاظ جنسی جذاب و اغواگر شد، تعجب کنید.

 

 4- از لحاظ جنسی بی برنامه باشید  

همانطور که در بالا توضیح داده شده، از همسرتان درمورد اینکه تمایل به آمیزش دارد چیزی نپرسید و منتظر اینکه او شروع بکند، نباشید . به جای این آنچه می خواهید را با دستانتان بدست آورید. آمیزش را می توانید با نوازش همسرتان و نوازش های تحریک کننده شروع کنید و یا به یک باره به دخول جنسی روی بیاورید. همسرتان در این هنگام حتماً سورپرایز شده است. همچنین به یاد داشته باشید که برای آمیزش های جنسی تان برنامه ریزی نکنید و در زمانهای مختلف روز و در مکانهای مختلف منزل می توانید آمیزش داشته باشید.

 

5- پیشنهاد رفتن به اتاق خواب

برای بهتر کردن احساس صمیمت و تمایلات جنسی، این مهم است که بدانید ایجاد یک تغییر ممکن است برای شما مفید واقع شود یا نه. شما ممکن است که بخواهید به همسرتان پیشنهاد رفتن به اتاق خواب را بدهید و و یا این اعمال را دراتاق خواب انجام دهید. به یاد داشته باشید که این عمل باعث ایجاد حس عدم راحتی در همسرتان نشود. و در انتها یک وضعیت جنسی جدید در هنگام آمیزش تنها چیزی است که شما در این لحظه به آن احتیاج دارید.

 

منبع :

www.eHow.com

مصطفی رستمی

مصطفی رستمی

کارشناس ارشد روانشناسی و پژوهشگر در زمینه ی زوج درمانی، روابط زناشویی، و اضطراب


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

3 دیدگاه دربارهٔ «چگونه صمیمیت را در رابطه با همسرتان افزایش دهید ؟»

  1. در مورد بند 1 آخرش نفهمیدیم که قرار بدون هماهنگی باشه یا با هماهنگی !! در ضمن لفظ کلمه قرار برای هماهنگی دو طرف استفاده می شه.

    1. قرار باید با هماهنگی اما در یک روز کاری باشه . به طور مثال اکثرخانواده ها آخر هفته ها رو واسه این کار انتخاب می کنن و این پس از مدتی کسل کننده می شه . ولی برای جلوگیری از این کار یک روز متفاوت رو انتخاب کنید. مثلا! یک هفته شنبه ، یک هفته چهارشنبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *