چگونه به خانواده خود بگوییم که به درمان نیاز داریم؟

چگونه به خانواده خود بگوییم که به درمان نیاز داریم؟

آموختن اینکه چگونه به پدر و مادر خود بگوییم به درمان نیاز داریم دشوار است.شما باید به اندازه کافی شجاعت داشته باشید تا تا با پدر و مادر خود صادق باشید.اول، شما باید با خودتان صادق باشید.بعد از آن شما می توانید با هرکس دیگری صادق باشید.این مراحل به شما کمک می کند که به پدر مادرتان بگویید که به درمان نیاز دارید.

مراحل

دختر در حال فکر کردن

1.با خودتان صادق باشید.با خود صادق بودن قبل از دیگران مهم تر از هر چیز دیگری است.شما باید درک کنید که مشکلی دارید و چه راه حلی برای مشکل شما وجود دارد؟

دختر ناراحت

2. درک اینکه واقعا مشکل چیست؟شناسایی مشکل خود، درست ترین گامی است که برای خارج شدن از مشکل باید برداریم.هنگامی که شما بدانید چه چیزی در زندگی شما اشتباه شده، سپس می توانید برای مرحله بعدی گام بردارید.

فکر کردن

3.با ترس های خود روبرو شوید.گاهی مقابله با مشکلات می توانند مشکل ساز باشند.این مسئله می تواند مشکل ساز باشد به ویژه هنگامی که ما ترس های خودمان را داریم.آیا شما از صادق بودن با خود می ترسید؟مشکل خود را شناسایی کنید یا به دنبال راه حل باشید.با ترس خود رو برو شوید تا بتوانید به مرحله بعدی گام بردارید.

صحبت با والدین

4.زمانی که با پدرو مادر خود روبرو می شوید پاسخی داشته باشید.آنها می خواهند بدانند که چرا شما به مشاوره اعتقاد دارید؟شما به پاسخ هایی نیاز دارید زمانی که حقیقت را به والدین خود بگویید.

اماده پدیرش

5.آماده پذیرش هر تصمیمی که پدر و مادرتان گرفته اند باشید.گاهی ممکن است مطابق آنچه شما دوست دارید باشد گاهی هم برعکس.بسته به موقعیت، فقط خود را آماده کنید.

عجله نکنید

6.عجله نکنید.هرگز روی تصمیم خود تاکید نکنید.همیشه باید یک نفس عمیق بکشید و آرام باشید.هرگز به خود استرس وارد نکنید و از طریق سازماندهی مناسب بیاندیشید.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *