فایده خوردن آب و لیمو در صبح

لیمو

روش‌های جعلی زیادی به منظور حفظ تندرستی وجود دارد.ولی استفاده هر روزه از آبلیمو جز این راه‌ها نیست.

در حالیکه ما در نبرد با بیماریهای زمستانی هستیم (سرماخوردگی و آنفلونزا) این بهترین وقت است که این توصیه را انجام بدهیم چنانچه تابحال اقدام بانجام آن نکرده بودیم.
راه بسیار ساده‌ای است که بامداد از خواب برخیزید، میزانی آب لیموی نو را در لیوان بریزید با آب نسبتا گرم گرم میکس نمایید. و بیاشامید این آشامیدنی دارای خاصیت‌های بسیاری است؛ براساس گفته پزشک Myers سبب یاری به دستگاه ایمنی میشود از طریق التیام و بهبود افزایش آنتی اکسیدانها  وی هم چنین اضافه کرد لیمو سرشار ا زویتامین C میباشد که سبب بهتر کردن کارکرد دستگاه ایمنی میشود.
افزون بر این، لیمو دارای بیوفلاونوئید خیلی بالا می‌باشدکه میتواند باعث از میان رفتن رادیکالهای آزاد مخربی که سبب صدمه به سلولهای خونی و تورم هستند، شود. دکتر Myers درباره مقدار استفاده لیمو می‌گوید این اندازه بستگی به اندازه تحمل فرد دارد.

وی میزان یک چهارم تا یک دوم از لیمو را سفارش می‌کند که به آب گرم مازاد و اضافه شود.

وی در باره بکارگیری آب گرم در آغاز بامداد عنوان نمود که بدن ما آب در این دما را افزونتر جذب می‌کندکه سبب حفظ آب بدن میشود و احساس عطش کم‌تری نسبت به نوشابه‌های پر کالری و دیگر آشامیدنی‌های پر از قند میشود. اثر منفی بالقوه در آبلیمو وجود دارد. اسید موجود درآبلیمو مینای دندان را از میان میبرد. و سبب نفوذ باکتری به درون دندان و پوسیدگی آن میشود ولی یک راه ساده به منظور رفع آن وجو دارد بعد بکارگیری آب و لیمو، یک لیوان دیگر آب بیاشامید تااثر آبلیمو را از میان ببرد..

آب را در دهان بچرخانید و بیرون بریزید به این شیوه اسید موجود در لیمو از بین خواهد رفت.

فواید نوشیدن آب لیمو:

_ کمک به هضم غذا

آب لیمو به دفع سموم بدن کمک می کند.

لیموترکیبی شبیه به بزاق و اسید هیدرولیک دارد، لیمو سرشار از ویتامینها و مواد معدنی است که به تخلیه سموم از سیستم گوارشی کمک می کند.آفتاب سوختگی و نفخ معده را تسکین می دهد، پزشکان برای بهبود حرکات روده ای در افراد مبتلا به سرطان،آب لیمو را توصیه می کنند.

_  سیستم پاک کنندگی:

آب لیمو به دفع مواد زاید  و سموم که می تواند مجاری ادراری را مسدود کند کمک می کند.با خوردن آب لیمو صبح ها می توان میزان دفع ادرار را در بدن افزایش داد.به این شکل سم ها زودتر دفع می شوند و دستگاه ادراری سالم می ماند. اسید سیتریک موجود در آب لیمو به عملکرد بیشتر آنزیم ها کمک می کند.

_  تقویت سیستم ایمنی بدن:

لیمو سرشار از ویتامین C و پتاسیم است که به تحریک مغز و اعصاب کمک می کند.همچنین فشار خون را کنترل می کند.ویتامین C در مکمل های حمایتی برای مشکلات تنفسی استفاده می شود. خوردن لیمو به طور منظم برای جلوگیری از اسیدیته در بدن و اسید اوریک مفاصل کمک می کند. لیمو دارای خواص ضد میکروبی است، برای محافظت در برابر سرما و آنفولانزا مفید می باشد.

_  پاک کننده ی پوست:

دارای ویتامین c  و همچنین آنتی اکسیدان است که برای کاهش چین و چروک و لک پوست کمک می کند.لیمو ماهیت قلیایی دارد که به از بین بردن باکتری ها و علل آکنه کمک می کند.

_  بهبود خلق و خوی شما:

ممکن است باور نکنید که لیمو خاصیت بهبود خلق و خوی را دارد، بوییدن آب لیمو خلق و خوی شما را روشن و ذهن را فعال می کند.افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد.

_  شفا بخشی تازه کردن نفس

در بهبود سریع زخم ها کمک می کند،لیمو دارای مواد مغذی ضروری برای تقویت استخوانها و  بافت های پیوندی است.درد دندان و التهاب لثه را کاهش می دهد. اگر آب لیمو مصرف کردید مدتی بعد مسواک بزنید زیرا مینای دندان را ضعیف می کند یا بعد از مسواک آب لیمو بخورید.

_ کاهش وزن

لیمو حاوی فیبر پکتین است که به کنترل گرسنگی کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که مصرف مواد قلیایی برای کاهش وزن بسیار مفید است. روز خود را با یک لیوان آب گرم مخلوط با لیموی  تازه شروع کنید این کار برای کاهش وزن مفید خواهد بود.


قسمت دوم

مصرف آب و لیموترش در صبح ناشتا

شما نیز جزو کسانی هستید که عادت دارند، بامداد ناشتا آب و لیموترش می‌خورند. خوردن آب و لیموترش در بامداد ناشتا پرخطر است.

مضرات آب و لیموترش بامداد ناشتا

آب و لیموترش سبب کاهش وزن میشود، بله، این یک واقعیت مورد پذیرش است. میلیون‌ها نفر بامداد بیدار شده و در حین خواب و بیداری به سوی آشپزخانه رفته و آشامیدنی ای که مقرر شده است معجزه آسا باشد را سر می‌کشند، قطعا اینکار به کم کردن وزن تان کمک خواهد کرد ولی سبب ویران شدن ساختار اندام تان هم خواهد شد. راجاتا دیوکار (Rujuta Diwekar) کارشناس تغذیه کارینا کاپور Kareena Kapoor ، می‌گوید: به منظور نیل به سایز صفر، بهترست که صبح‌ها از مواد اسیدی مانند آبلیمو و سرکه سیب استفاده ننمایید. لیموترش طبیعت بسیار اسیدی ای دارد.

اشخاصی که معده‌های حساس دارند به علت کاستن PH باید از استفاده آن پرهیز کنند.

آشامیدن منظم آب و لیموترش منتهی به مشکلات سلامت زیادی میشود.

بیایید نگاهی به علل و دلایل پرهیز از استفاده از آب لیموترش به صورت ناشتا داشته باشیم.

۱ آشامیدن آب و لیموترش میتواند باعث فرسایش دندان‌ها شود.

نوشیدن آب و لیموترش می تواند باعث فرسایش دندان ها شود

تماس بیشتر از اندازه مواد خوراکی اسیدی به دندان‌ها میتواند منجر به فرسایش مینای دندان شود که در طی زمان منتهی به حساس شدن دندان‌ها میشود.

مصرف خوردنی‌های سرد یا گرم سبب پیدایش درد زیاد و احساس سوز در لثه‌ها میشود میتوانید این اثر آشامیدنی‌های اسیدی را بوسیله استفاده از نی محدود نمایید.

این کار تماس اسید با دندان‌ها را به کمترین حد می‌رساند.

هم چنین نباید آب اسیدی را در دهان تان نگه دارید.

دو آشامیدن آب و لیموترش میتواند سبب ایجاد سوزش و درد بالای شکم شود.

آب و لیمو ترش میتواند سبب ایجاد سوزش و درد بالای شکم شدید شود. درواقع چنانچه قبلا از این دشواری رنج می‌برده اید بدترین کار برای شما آشامیدن آب لیموترش است. نشانه‌های ایجاد شده شامل احساس سوز و درد زیاد در قفسه سینه خواهد بود.

۳ آشامیدن آب و لیموترش سبب نامطلوب‌تر شدن زخم معده میشود.

نوشیدن آب و لیموترش باعث بدتر شدن زخم معده می شود

زخم معده یک زخم باز در بدن است که به دلیل از میان رفتن غشای مخاطی ایجاد شده و به آسانی التیام و بهبود نمی‌یابند.

هر چیز اسیدی می‌تواند زخم معده را تشدید کرده و سبب سوختن و سوزش معده شود.

اسید در نقطه‌ای خاص به زخم معده نفوذ میکند.

آب و لیموترش احتمال دارد سبب تحریک دیواره معده شده و جلوی ترمیم زخم معده را بگیرد.

چهار نوشین آب و لیموترش می‌تواند نشانه‌های بیماری ریفلاکس اسید معده را وخیم‌تر کند.

نوشین آب و لیموترش می تواند علایم بیماری رفلاکس معده را بدتر کند

نشانه‌های بیماری ریفلاکس اسید معده (GERD) شامل سوزش و درد بالای شکم، تهوع و بالا آوردن است که از طریق خوردنی‌های تند، چرب یا اسیدی ایجاد میشود.

آبلیمو ترش بصورت طبیعی اسیدی است و میتواند این وضعیت را وخیم‌تر کند.

پنج آشامیدن آب و لیموترش میتواند باعث رنجش معده شود.

نوشیدن آب و لیموترش می تواند باعث ناراحتی معده شود

برخی از افراد رژیم آب لیموترش می‌گیرند، ولی آشامیدن هزار میلی لیتر آب به همراه لیموترش به منظور کاستن از وزن ایده بدی است. این کار امکان دارد در اول سبب کاهش وزن شود ولی هر چیزیکه تاثیر شدید داشته باشد با عکس العمل همگام است. افزایش میزان اسیدیته معده هضم خوراک را تسهیل میکند، ولی سبب برانگیختن غشای مخاطی و سوز یا رنجش معده میشود.

شش آشامیدن آب و لیموترش میتواند منجر به کمبود آب بدن شود.

نوشیدن آب و لیموترش می تواند منجر به کم آبی بدن شود

همانگونه که میدانید لیمو ترش منبعی سرشار از ویتامین سی است که بنام اسید اسکوربیک هم شناخته میشود. این اسید خاصیت دیورتیک دارد و بنابراین تولید ادرار در کلیه‌ها را بیشتر کرده و منتهی به ادرار مکرر میشود در نتیجه سدیم و مایعات از تن حذف می‌شوند. فقدان آب بدن پرخطر است و در برخی موارد منتهی به مرگ میشود. درنتیجه به اندام تان آب برسانید.

۷ آشامیدن آب و لیموترش میتواند سبب ایجاد چالش در کلیه‌ها و کیسه صفرا شود.

در روزگار کنونی مردم از پوست لیمو هم به منظور کاستن از وزن استفاده میکنند. نکته اینجاس که پوست لیمو ترش حاوی اگزالات است که بطور طبیعی در بدن ما یافت میشود. با وجود این چنانچه غلظت اگزالات در بدن زیاد شود رسوب کرده و منتج به مشکلات سلامتی میشود. اگزالات حتی میتواند روی جذب کلسیم در بدن اثر بگذارد.

آبلیمو ترش را چگونه مصرف کنیم؟

آب لیمو ترش را چگونه مصرف کنیم

روز خود را با استفاده از آب آغاز کنید.

فقط آب ساده.

می‌توانید آب را به صورت ولرم یا هم دما با اتاق بیاشامید.

تا هزار میلی لیتر آب میتوانید در بامداد بیاشامید.

چنانچه می‌خواهید آب لیموترش را به رژیم تان بیافزایید، پسندیده‌تر است آنرا روی غذاهایتان بریزید یا به عنوان آشامیدنی پس از غذا میل نمایید. آبلیمو ترش فواید فراوانی دارد.

میتواند از تولید سنگ کلیه پیشگیری کرده و پوسته شدن پوست بر اثر کمبود ویتامین C را علاج کند.

هم چنین از مبتلا شدن به آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری می‌نمایند، التهاب را کاسته و سبب ازدیاد ادرار و خروج سموم از بدن میشود.

از استفاده از آب لیموترش نترسید.

فقط اقدامات احتیاطی واجب و ضروری را اتخاذ کنید تا به تندرستی تان زیان نرساند.

گذشته از آن زیاده روی در مصرف هیچ چیزی مناسب نیست.

بنابراین این اشتباه را متوقف کرده و با رفیقان و خانواده خود در میان بگذارید تا سطح آگاهی همه گسترش پیدا کند.


قسمت سوم

۱۷معجزه آشامیدن آب‌ولیمو در اول بامداد

۱۷معجزه‌ نوشیدن آب‌ولیمو در اول صبح
آب و ‌لیمو، فواید بی‌شماری دارد؛ به همین سبب شاید ترجیح دهید به جای آشامیدن آب تهی، برش‌های لیمو را در آن بیندازید و سپس آنرا بیاشامید. در ادامه مطلب به ۱۷ خاصیت آب و ‌لیمو اشاره میکنیم.
۱ یاری به هضم خوراک

لیمو را در آب بیندازید و آن آب را روزانه بامداد بیاشامید تا بدنتان را به منظور هضم خوراکی هایی که پس از آن می‌خورید، آماده نمایید.بخش زیادی از اشخاص اعتقاد دارند این آشامیدنی سالم‌ترین آشامیدنی است که میتوانید برای خود درست نمایید..

چنانچه روزانه بامداد یک لیوان لیمو و آب دمای اتاق (به اندازه‌ی درجه حرارت اتاق) میل نمایید، میتوانید از تمام فواید این آشامیدنی مانند کاهش سوهاضمه، پیشگیری از نفخ و حتی ترش معده بهره‌مند شوید.
هم‌چنین ضروری است بدانید اینکار میتواند به دور کردن سم‌های بدن نیز یاری رساند، زیرا سطح pH را بالا میبرد و میزان سموم را در سیستم گوارش‌تان کاهش میدهد.
دو افزایش تندرستی قلب

بااهمیت‌ترین لطفی که در طی زندگی میتوانید به خودتان بکنید، بالا بدن سطح سلامتی قلب‌تان است.افرادیکه به فکر سلامتی قلب‌شان هستند باید آغاز کنند به آشامیدن آب و لیمو.

این کار برای کم شدن کلسترول خون و ممانعت از سکته‌ی قلبی و مغزی اساسی و مهم و لازم است.روغن‌های موجود در لیمو به توقف اکسیداسیون ذرات کلسترول LDL کمک می‌کنند؛ بدین گونه، با استفاده از آب و لیمو سلامتی قلب‌تان حفظ نمایید.، و نگرانی‌تان را در زمینه سکته‌ی قلبی و مغزی کم کنید.

۳ نبرد با کم‌خونی
ضروری است بدانید چنانچه آب را با لیمو بیاشامید، سطح ویتامین سی و حتی اسید سیتریک بدنتان را افزایش می‌دهید، زیرا همه‌ی این‌ها در لیمو یافت می‌شوند.

وقتی سطح این مواد در خون‌تان افزایش یابد، پیکرتان آهن موجود در خوراکی‌های دیگر را می‌تواند آسان‌تر جذب کند.وقتی سطح آهن در خون‌تان بالا رود، درصد مبتلا شدن به کم‌خونی برایتان کاهش میابد.

چهار تحکیم سیستم ایمنی بدن

افرادی که سیستم ایمنی بدن‌شان نقص دارد، مرتبا فرد بیمار می‌شوند زیرا بدن‌شان توانایی نبرد علیه بیماریها را ندارد.اما چنانچه تصمیم بگیرید آب را با لیمو بیاشامید، از خاصیت‌های ضد ویروسی آن بهره‌مند می‌شوید.

این کار به منظور تحکیم سیستم ایمنی پیکرتان حقیقتأ لازم است، زیرا بدنتان را در نبرد علیه باکتری‌ها و قارچ‌ها توانمند می‌سازید.لیمو خاصیت آنتی‌اکسیدانی نیز دارد که به پیکرتان کمک میکند تا سموم را دور کردن، و سلامتی‌تان را حفظ کند.

پنج بافایده برای سلامت دهان

وقتی بیشتر آدم‌ها از فایده‌های آب و لیمو می‌گویند، اثر آن را در سلامت دهان نادیده می‌گیرند.می‌دانیم وقتی لیمو را در آب می‌اندازیم و آن را نوش جان می‌کنیم، فوایدی زیاد برای‌مان دارد که یکی از اونها نبرد با باکتری‌ها است.

باکتری سبب پیدایش بوی بدِ دهان میشود.لیمو به از میان بردن باکتری‌های موجود در دهان کمک میکند و سبب میشود نفس‌تان تازه و خوشبو شود.

۱۷معجزه‌ نوشیدن آب‌ولیمو در اول صبح

البته فواید لیمو برای تندرستی دهان با این‌جا ختم نمی‌شود.لیمو میتواند به کاستن درد دندان نیز یاری رساند.

التهاب لثه همچنین یکی دیگر ازبیماریهای دهانی است که لیمو می‌تواند به مداوا آن یاری رساند.

چنانچه دوست داریم دندان‌های سفید داشته باشید، باز هم بکارگیری لیمو ایده‌ای خیلی سودبخش و تاثیرگذار است.
شش خلق‌وخوی‌تان را مناسب‌تر میکند.

چندبار در طی هفته، صبح‌ها از دنده‌ی چپ بلند می‌شوید؟ این دشواری معمول و مشترکِ بخش زیادی از آدم‌ها است.این دشواری بسادگی با فشردن یک لیمو در آب نوشیدنی‌تان رفع میشود.

شاید تاثیر مثبت لیمو در خلق‌وخو به خاطر رایحه‌ی خوشِ این میوه باشد، یا شاید به این علت که لیمو غنی از ویتامین سی است، که بخش زیادی از آدم‌ها برای کاستن از استرس به آن احتیاج دارند..

آیا برای علاج اضطراب و افسردگی دارو مصرف می‌کنید؟ بشما سفارش می‌کنیم به جای مصرف دائمی اشکال و انواع داروهای تجویزی برای علاج ناراحتی‌های ذهنی و روانی، به فواید آب و لیمو فکر کنید.

طبق پژوهش‌ها آشامیدن آب و لیمو راهی فوق‌العاده به منظور کاستن اضطراب و افسردگی است.هم‌چنین این شیوه نسبت به بکارگیری داروها و شیوه‌های درمانی دیگر بسیار ارزان‌قیمت است.

۷ نبرد با عفونت‌های سیستم ادراری

افرادیکه در گذشته با عفونت‌های سیستم ادرار دست‌وپنجه نرم می‌کردند، با احتمال فراوان به شما خواهند گفت نمی‌خواستند به صورت منظم ادرار کنند و از این راه برای مداوای این عفونت‌ها بهره ببرند.ادرار به صورت منظم و در دفعات زیاد قطعا میتواند به کاستن این قبیل عفونت‌ها یاری رساند، زیرا با این کار پیکرتان باکتری‌هایی را که سبب این عفونت‌ها می‌شوند از خود دور کردن میکند.

هرچه آب و لیمو بیشتر بیاشامید، ادرار‌تان بیش‌تر میشود، و برای خروج ادرار و سموم و عفونت‌های موجود در آن، بیش‌تر به دستشویی می‌روید.بدین گونه، با این کار احتمال پیشرفت عفونت سیستم ادراری را کاهش می‌دهید.

بعلاوه، سنگ کلیه همچنین بسیار دردآور است و در کار سیستم ادراری خلل ایجاد میکند.لیمو از ایجاد سنگ کلیه نیز جلوگیری میکند، زیرا از اول اجازه نمی‌دهد این سنگ‌ها در بدن شکل بگیرند.

۸ کمک به کم کردن وزن

چنانچه سعی میکنید از شر اضافه‌وزن‌تان رهایی یابید، لازم است این راه‌حل را در نگاه بگیرید: بیش‌تر آب بیاشامید، و در آب نوشیدنی‌تان آب‌لیمو بریزید.هم‌چنین می‌توانید عسل نیز به نوشیدنی‌تان بیافزایید.

اشخاصی که این آشامیدنی را به رژیم غذایی‌شان مازاد و اضافه میکنند، هر روزه بیش‌تر می‌شوند، زیرا آب و لیمو به منظور کاستن از وزن خیلی سودبخش و تاثیرگذار است.

لیمو سوخت‌وساز بدنتان را افزایش می‌دهد؛ بدین گونه پیکرتان قادر خواهد بود کالری‌ها را بسیار تندتر بسوزاند.

شاید باورنکردنی باشد، ولی لیمو سبب می‌شود حس سیرشدن کنید.این خصوصیت بدلیل وجود فیبر پکتین در این میوه است.

با مصرف لیمو احساس ‌می‌کنید زودتر سیر می‌شوید، بنابراین دیگر پرخوری نخواهید کرد.

با عنایت به همه‌ی این فواید، بسادگی می‌توانید تشخیص دهید با افزودن لیمو به آب نوشیدنی‌تان چه‌قدر می‌توانید فرآیند کاهش وزن‌تان را تندتر کنید.

۹ درمان طبیعی سرماخوردگی و آنفولانزا

صادقانه بگوییم، سرماخوردگی و آنفولانزا حقیقتأ عذاب‌آور و ناراحت‌کننده است.هم‌چنین برای آن‌که قادر باشید بطور کامل از شر این بیماریها رهایی یابید، یا به منظور جلوگیری از آن‌ها بخواهید واکسن بزنید، یا این‌که بعد از مبتلا شدن به این مریضی‌ها داروها و مراقبت‌ّهای درمانی را در نظر داشته باشید.، به این جمع بندی می‌رسید که هزینه‌هایی گزاف برایتان در بر خواهند داشت.

ولی چنانچه بدنبال راه طبیعی برای مقابله با سرماخوردگی یا آنفولانزا هستید، آشامیدن آب و لیمو به دفعات زیاد ایده‌ای فوق‌العاده است.یادتان باشد، لیمو بصورت طبیعی غنی از ویتامین سی است، و این ویتامین سیستم ایمنی پیکرتان را تحکیم میکند.

با استفاده از آب و لیمو هنگام سرماخوردگی یا مبتلا شدن به آنفولانزا در خواهید یافت این آشامیدنی چه‌قدر میتواند به کاستن ناراحتی‌تان یاری رساند.ترکیب لیمو و عسل نیز برای مداوای این مریضی‌ها خیلی بافایده است..

عسل موجب التیام گلودرد می‌شود؛ و پس از این‌که تصمیم گرفتید از این ترکیب بهره جویی کنید، خواهید دید گرفتگی و آبریزش بینی‌تان به سرعت کاهش میابد.هر دو روش بسیار ارزان‌قیمت هستند، و هنگام مبتلا شدن به این مریضی‌ها تاثیری شگفت‌انگیز در بالا بردن سطح سلامتی‌تان دارند.

۱۰ سم‌زدایی از تن

روزانه بیشتر از پیش متخصصان امور تغذیه در زمینه لزوم سم‌زدایی از تن هشدار می‌دهند.آشامیدن لیمو به همراه آب راهکاری فوق‌العاده برای سم‌زدایی از پیکرتان است؛ و این شیوه هزینه‌ی آن‌چنانی نیز برایتان ندارد، زیرا با مصرف این آشامیدنی دیگر احتیاجی برای چیزهای عجیب‌وغریب و خاص نیست.

چنانچه بانجام این کار علاقه‌مند شده‌اید، اکنون توصیه میکنیم اندکی نمک نیز به این ترکیب بیافزایید، یا لااقل یک بار آن را آزمایش کنید.در زمانی کوتاه بعد از مصرف این آشامیدنی قطعا به تشکیل دگرگونی هایی در وزن و همین‌طور پوست‌تان پی خواهید برد.

۱۱ پیشگیری از سرطان

بنظر میرسد هر ساله میزان گرفتاران به سرطان در کل دنیا بیش‌تر میشود و آدم‌های بیش‌تری ناچار می‌شوند با این اختلال وحشتناک دست‌وپنجه نرم کنند.طبق یافته‌های تازه، لیمو می‌تواند راهی فوق‌العاده به منظور کاستن انواع گوناگون سرطان حتی سرطان سینه باشد.

لیمو حاوی ترکیبات گیاهی از قبیل هسپریدین و دی-لیمونن است.

به عقیده بخش زیادی از اشخاص، این دو ماده برای پیشگیری و نبرد با سرطان خیلی سودبخش و موثرند.

دوازده حفظ سلامتی با نگهداری تعادل pH

چنانچه می‌خواهید سالم‌تر باشید و تن‌درست بمانید حتما بایست از نگهداری تعادل pH پیکرتان اطمینان حاصل کنید.اسید موجود در لیمو هنگام مصرف در بدن تبدیل به قلیا میشود، و بدین گونه بدنتان را قلیایی میکند.

بعلاوه چنانچه میزانی نمک نیز در آب و لیمو بریزید، اثرات مثبت این آشامیدنی را بیش‌تر میکنید.با مصرف این آشامیدنی قطعا متوجه خواهید شد پیکرتان مناسب‌تر کار میکند و برخی مشکلات سلامتی‌تان رفع میشود.

وقتی آغاز به آشامیدن این ترکیب میکنید، کم‌کم در می‌یابید مشکلات سیستم گوارش‌تان کم‌تر شده است.بیماری‌های پوستی‌تان نیز به‌تدریج برطرف می‌شوند.

پیکرتان مواد مغذی را آسان‌تر جذب می‌‌کند و بنابراین سموم تندتر از پیکرتان دور کردن می‌شوند.

شاید باورنکردنی باشد، ولی احتمال دارد حتی احساس کنید آرتروز هم در مفاصل‌تان التیام و بهبود یافته است.

۱۳ تامین مواد معدنی مورد احتیاج بدن

همه می‌دانیم بدن‌مان برای آن‌که بطور کامل سلامت باشد و هم‌چنین، به خوبی از پسِ کارها برآید، احتیاج به انواعی خاص از مواد معدنی دارد.گاهی وقتها پیکرتان نمیتواند مواد معدنی مورد نیازش را جذب کند.

یکی از خواص شگفت‌انگیز آب و لیمو این است که میتواند به فرآیند جذب مواد معدنی در بدن التیام و بهبود ببخشد، و از این راه این مسأله را برطرف کند.

وقتی پیکرتان قادر باشد مواد معدنی مورد نیازش را جذب کند، در وضعیتی سالم‌تر به کار خود ادامه میدهد.سیستم عصبی‌تان نیز مناسب‌تر کار خواهد کرد.

استفاده از آب و لیمو، به علت جذب کلسیم بیش‌تر، ممکن است پوک شدن استخوان را نیز التیام و بهبود بخشد.

در نهایت، با استفاده از آب و لیمو دیگر نیاز نیست نگران کمبود منیزیوم باشید؛ بنابراین قلب‌تان این مهلت را پیدا میکند تا با ریتمی سالم‌تر به ضربان‌اش ادامه دهد.

۱۴ درخشانی پوست

تا الان چندبار جلوی آینه خودتان را تماشا کرده‌اید و متوجه شده‌اید پوست‌تان آن جوری نیست که دل‌تان می‌خواهد؟ داشتن پوستی درخشان و مطلوب که با آن در هر مجلس و مهمانی در میان جمع بدرخشید، کاری آسان نیست.اما این آرزو با آشامیدن آب و لیمو محقق میشود.

با مصرف این آشامیدنی رادیکالهای آزاد در بدن از بین می‌روند؛ رادیکالهای آزاد عامل اساسی چین و چروک و دیگر نشانه‌های کهنسالی هستند.

هم‌چنین وقتی مصرف ویتامین C را در رژیم غذایی‌تان بیشتر کنید.، خواهید دید جوش‌های سرسیاه‌تان نیز کم‌کم از میان میروند.همین‌طور اشخاصی که با مشکل آکنه مواجه اند با استفاده از آب و لیمو، بعد از مدت زمانی کوتاه، متوجه خواهند شد این جوش‌ها رو به کاهش هستند.

۱۵ تاثیر شگفت‌انگیز بر مو

موخوره و موهای خشک و شکننده، شما را از داشتن چهره‌ای زیبا و بی‌عیب و نقص محروم میکنند.همانگونه که پیش‌تر گفته شد، یکی از خاصیت‌های اساسی و مهم لیمو اینست که با باکتری‌ها نبرد میکند.

بنابراین، لیمو می‌تواند تندرستی پوست سرتان را تضمین کند و یاری می‌کند موهایی زیبا و فوق‌العاده داشته باشید.

افرادی که سال‌ها از مشکل شوره‌ی سر رنج میبرند نیز بایست این میوه‌ی شگفت‌انگیز را استفاده کنند تا به خواص آن پی ببرند.

۱۶ تامین انرژی برای کل روز
چنانچه از احساس کسلی و رخوت، و خواب‌آلودگی و بی‌حالی خسته شده‌اید، قطعا باید مقدار استفاده روزانه‌ی لیمو را بالا ببرید.
با این کار هر روزه میزانی بیش‌تر از ویتامین ب ۶ وارد جریان خون‌تان میکنید.

این ویتامین مسئول تبدیل خوراک به انرژی در بدن است.بدین گونه، با مصرف بیش‌تر لیمو، و افزایش میزان ویتامین ب ۶ در پیکرتان در طی روز بیش‌تر احساس شادابی کنید و کم‌تر خسته شوید.

۱۷ کاستن از فشار خون

بالارفتن فشار خون خطراتی زیاد برای تندرستی ایجاد میکند، و بخش زیادی از اشخاص این خطرات را جدی نمی‌گیرند.بنابراین، بایست این خطرات را مهم تلقی کنید، زیرا میتواند سبب ایجاد مشکلات متعدد قلبی و سرخرگی شود.

در این بین لیمو چه تاثیری می‌تواند داشته باشد؟ چنانچه تصمیم بگیرید مقدار استفاده ویتامین C را در رژیم غذایی‌تان بیشتر کنید.، قادر خواهید بود فشار خون‌تان را تنظیم نمایید.بدین گونه، خبر خوب برایتان اینست که با مصرف لیمو می‌توانید سلامتی قلب و عروق‌تان را التیام و بهبود ببخشید.

 


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

0 دیدگاه دربارهٔ «فایده خوردن آب و لیمو در صبح»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *