نکته ی سلامت روان روز:اگر تمام عمر را صرف انتظار طوفان کنید،هرگز از آفتاب لذت نخواهید برد.

نکته ی سلامت روان روز

4) کمتر صحبت کنید، و زمانی که صحبت می کنید نجیب باشید.
زمانی که با دوستانی که برایتان خیلی خواستنی هستند گردش می روید، به جای اینکه به این فکر کنید خودتان چه چیزهایی می خواهید بگویید سعی کنید به حرفهای آنها گوش دهید. به انرژی خود زمانی که کمتر حرف می زنید و بیشتر گوش می دهید توجه کنید، وقتی کسی را دوست دارید سعی کنید از صمیم قلب به حرفهای او گوش دهید. خود را از عوارض و آسیب های ناخواسته دور نگه دارید.

5) هر روز 10 دقیقه نور خورشید دریافت کنید.
کرم های ضد آفتاب این مزیت را دارند که راحت می توانید بیرون بروید و از مزایای نور آفتاب بهره مند شوید. تحقیقات نشان داده است که بین سطح پایین ویتامین D و ضعف سلامتی مانند استخوان های ضعیف، ام اس و سرطان پروستات ارتباط وجود دارد. دریافت کمی نور آفتاب به کاهش اختلالات خلقی کمک می کند.

6) تلویزیون را خاموش کنید.
به جای تماشای تلویزیون ، زمانی را برای آگاهتر شدن از خودتان صرف کنید. راه بروید، به ملاقات دوستان بروید، از زمان خود برای انجام کاری متفاوت و ماجراجویی استفاده کنید سعی کنید ارتباطات خود را گسترش دهید.

8) خلاقیت داشته باشید.
حتی اگر خودتان را فرد هنرمندی نمی دانید، سعی کنید با یک دوست تمرین رقص کنید، آواز بخوانید، جدول حل کنید جوک های جدید یاد بگیرید و …

9) از طبیعت لذت ببرید.
در اطراف خود طبیعت های مختلف مثل پارک، باغ وحش، دریاچه و … را شناسایی کنید و زمانی را برای گذراندن در این محیط ها صرف کنید. اگر احساس می کنید زمان خیلی کند پیش می رود یا هیچ چیز آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود، سعی کنید به این مکانها بروید وقدم بزنید.

منبع:

tinybuddha

2   /    1


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *