معرفی بهترین دکترهای ایران (بهترین پزشکان تهران)

پزشک
پزشک

بهترین پزشک تهران کیست؟ معرفی بهترین متخصصین مغز و اعصاب؟

بهترین دکتر تهران کیست؟

بهترین متخصص مغز و اعصاب ایران؟ بهترین روانپزشک؟ بهترین کلینیک تخصصی؟

بهترین دکتر متخصص زنان در ایران چه کسی است؟

و…..

اینها سوالاتی است که مرتبا مردم از هم می پرسند، اما شاید متن زیر بتواند به شما در پیدا کردن یک دکتر عالی کمک کند!

برای اینکه بفهمید دکتر خوب برای شما کیست،به سوالات زیر پاسخ دهید:

 

آیا پزشکی که انتخاب می کنید اصلا در دسترس هست؟

به عنوان مثال ممکن است در زمینه بیماریهای روماتولوژی فلان دکتر در کل ایران شناخته شده باشد! و بسیار هم کارش خوب باشد و شما هم تصمیم بگیرید به سراغ او بروید! خوب گوشی رو برمیدارید و برای درمان مشکل زانوی تان به منشی مطب آن دکتر زنگ می زنید! منشی هم برای شما برای حدود 8 ماه دیگر وقت می گذارد! خوب شما 8 ماه دیگر پیش دکتر می روید ولی دکتر به شما می گوید مشکل تان بسیار پیشرفته شده و در حال حاضر فقط با درمان جراحی قابل درمان است! تشخیص دکتر درست است ولی تشخیص شما غلط بوده! شما اگر 8 ماه پیش به پزشک دیگری مراجعه می کردید و برای شما درمان شروع می شد ،شاید هیچوقت در طول زندگی نیاز به جراحی پیدا نمی کردید!

پس نکته اول اینکه اگر دکتری در دسترس نیست! بهتر است وقت خود را تلف نکنید،بیشتر پزشکان باسواد دیگر می توانند به همان اندازه و حتی بیشتر به شما کمک کنند.

نکته دوم زمانی است که پزشکتان برای شما می گذارد، طبیعتا زمانی که یک پزشک بسیار معروف برای شما می گذارد کمتر از هر پزشک دیگری است و این نیز به شما آسیب می رساند چرا که ممکن است به دلیل عدم دریافت اطلاعات کافی از شما،پزشک بیماری و اختلال شمارا به درستی تشخیص ندهد.

و نکته سوم جیب شماست! پزشکان بسیار معروف معمولا چند برابر هزینه برای کارهای درمانی مشابه دریافت می کنند.

پزشکان معروف معمولا بسیار با سواد و به قول معروف کار درست اند ولی وقتی به سراغ آنها می روید حتما به نکات فوق توجه کنید.

 

پزشکتان از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده است؟

البته که دانشگاه محل تحصیل معیار باسواد بودن یا نبودن نیست ولی بهرحال دقت کردن به این نکته خالی از لطف نیست.

این نکته خصوصا در مورد پزشکانی که از خارج از ایران فارغ التحصیل شده اند صدق می کند،بسیاری از مردم فکر می کنند کسی که در خارج درس خوانده لزوما باسواد است! اما اصلا اینطور نیست،بسیاری از دانشگاههای بعضی کشورهای آسیایی و اروپایی سطح علمی بسیار پایینی دارند و در آنها برخلاف ایران،رشته پزشکی رشته بالایی تلقی نمی شود(به دلیل دستمزد کم پزشکان). و در این مورد به شما توصیه می کنم اگر پزشکتان فارغ التحصیل دانشگاههای خارج از ایران است حتما در مورد آن دانشگاه در اینترنت تحقیق کنید.

 

برای این مشکل باید پیش چه متخصصی بروم؟

این یکی از رایج ترین مشکلات در کشور ماست! انتخاب غلط متخصص! (علت این مشکل عمدتا ناشی از عدم وجود سیستم ارجاع از طرف پزشکان عمومی و کل ساختار سلامت است که زیرساختهای آن در حال درست شدن است و انشالله در سالهای آینده این مشکل حل می شود) اما تا آن موقع بهتر است قبل از مراجعه به متخصص با پزشکان عمومی در مورد انتخاب متخصص مناسب مشورت کنید. به عنوان مثال بسیاری از مردم برای افسردگی به متخصص مغز و اعصاب مراجعه می کنند درحالیکه افسردگی در حیطه مشکلات روانپزشکی است و اینگونه افراد باید به متخصص اعصاب و روان مراجعه کنند.

 

 آیا پزشکتان به اندازه کافی برای شما وقت می گذارد؟ آیا پزشک شمارا کامل معاینه کرد؟

طبابت خوب فقط به دانش پزشکی نیست! یک پزشک خوب باید ابتدا به دقت به شرح حال شما گوش دهد و سپس به دقت شمارا معاینه و بررسی کند و نهایتا با صبرو حوصله  تشخیص و گزینه های درمانی اش را برای شما توضیح دهد و برای شما این حق را قائل شود که در تصمیم گیری درمانی سهیم باشید.

 

 

منبع:

کلینیک  فوق تخصصی سردرد


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

0 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین دکترهای ایران (بهترین پزشکان تهران)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *