متامفتامین کریستال و خطرات ان

متامفتامین
متامفتامین کریستال

متامفتامین کریستال به نامهای یخ ,شکاف ,سرعت و یا مت معروف است و درواقع متامفتامین کریستالی و متمرکز میباشد .این ماده بسیار خطرناک است و با قیمت کمش بسیاری را به دام خود گرفتار میکند .

اگر شما و یا یکی از نزدیکانتان از این ماده استفاده میکنید ,باید با خطرات و عوارض ان برای بدن اگاه باشید .شما میتوانید خود را از این اعتیاد بزرگ برهانید و مطمئن باشید که راههای درمانی بسیاری برای ترک این اعتیاد وجود دارد .

خطرات اعتیاد به متامفتامین کریستال 

میزان کمی از متامفتامین باعث ایجاد جریانی وسیع از دوپامین در بدن میشود و درواقع حس بسیار خوبی را به مغز منتقل میکند و در نتیجه ان فرد احساس انرژی و شادابی بسیاری خواهد کرد .

بر خلاف بسیاری دیگر از مواد اعتیاد اور , غیر ممکن است که شما بتوانید یک بار متامفتامین را مصرف کنید و سپس ان را برای همیشه رها کنید .معمولا مصرف مواد غیر قانونی توصیه نمیشود ولی متامفتامین با ایجاد حالتی بسیار هایپر به صورت ناگهانی خطر بالایی دارد .

دلیل این خطر چیست ؟حس  هایپر ناشی از مصرف این ماده پس از مدتی از بین میرود ولی تاثیرات ان بروی مغز و بدن شما باقی میمانند .دوپامین تولیدی بر اثر مصرف این ماده با سرعت خیلی بالایی از بین میرود و حس اضطراب و خستگی  افسردگی و یا حتی پارانوید را در فرد ایجاد میکند .

به همین دلیل است که فرد به منظور تجربه همان حالت شادابی دوباره به سراغ متامفتامین میرود و البته با هر بار مصرف میزان تحمل بدن بالاتر میرود وباید مقدار بیشتری مصرف گردد تا فرد به همان احساس شادابی دست یابد .

 

چرا متامفتامین کریستال تا این اندازه اعتیاد اور است ؟

همانطور که گفته شد متامفتامین باعث ازاد سازی هورمون دوپامین در مغز میشود که مسئول تنظیم احساسات  مربوط به شادابی و لذت است و زمانیکه شما از انجام کاری حس رضایت و خشنودی میکنید در مغزتان ترشح میشود .این ماده ازاد سازی دوپامین در مغز را چندین برابر میکند و حالتی بسیار شادی بخش را به فرد القا میکند و اثر ان هم از زمانی که دوپامین به صورت نرمال ترشح شود ,بسیار بیشتر است .

زمانی که شما از متامفتامین استفاده میکنید ,سیستم تولیدی دوپامین به طور کلی خاموش شده و از کار می افتد .عدم استفاده از این ماده این به همین دلیل افسردگی شدیدی را ایجاد میکند که فرد معتاد به هرصورتی سعی میکند تا با ان روبرو نشود و در نتیجه دوباره مصرف را شروع میکند .


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «متامفتامین کریستال و خطرات ان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *