قوانین و اعتقادات خانوادگی که شاید بهتر است اصلاح شود

خانواده درمانی

در همه خانواده ها قوانینی وجود دارد که بعد از سال ها احساس می کنیم در رفتارهای اشتباه و شکست هایمان  دخیل بوده اند. اگر می خواهید به نابسامانی ها پایان دهید، باید با رفتار صحیح این الگو های رفتاری نادرست را اصلاح کنید. راهنمائی های زیر کمک می کند بدانید که چگونه می توان این قوانین را کنار گذاشت و زندگی جدیدی شروع کرد.

_ کمال گرایی را کنار بگذارید
پدرتان، شما را مجبور کرده است که همیشه باید تمام موفقیت های ممکن را کسب کنید و مادرتان از شما توقع داشته است که بهترین باشید و هرگز نباید در زندگی اشتباه کنید. داشتن این گونه انتظارات غیر واقعی، ارزش وجودی شما را نزد خودتان نابود می کند و احساس بی ارزشی به شما دست می دهد. کنار گذاشتن این قانون باید جالب باشد. تنها کاری که باید بکنید این است که یاد بگیرید که احساس خوبی نسبت به آنچه که هستید داشته باشید. لازم نیست همه چیز فوق العاده باشد. شاید بشود هر از چندگاهی عمداً مرتکب اشتباه شوید (البته، کسی را به خطر نیاندازید). لازم نیست به همه ی جزئیات رسیدگی کنید. اگر اندکی استراحت کنید، جهان به پایان نمی رسد. این گونه شما نیز حس خوبی خواهید داشت.

_ این قانون که “احساساتت را بروز نکن” را کنار بگذارید
ممکن است در خانواده ی شما فقط برخی احساسات قابل قبول باشند. مثلاً ممکن است هرگز اجازه نداشته باشید ناراحت یا عصبانی شوید. پسر ها حق ندارند گریه کنند و دختر ها باید همیشه بخندند. اگر می خواهید شاد و سالم زندگی کنید، باید تمام احساساتتان را بروز دهید. چاره ی اصلاح این قانون آن است که به خود اجازه دهید که درد ها و رنج ها را احساس کنید. غم خود را با یک لبخند نپوشانید. گریه کنید. فریاد بزنید، بروز دهید. حتما به شما احساس آرامش دست خواهد داد.

_ دست از سرزنش کردن بردارید
بدون توجه به این که چقدر تلاش کرده اید که خوب باشید، همیشه اشتباهاتی را تکرار کرده اید؟ پدر شما، خانوادتان را ترک کرده ؟مادرتان از پس هزینه های زندگی بر نیامده باشد؟ همواره اشتباهاتی را مرتکب شده اید؟ آیا خود یا دیگران را سرزنش می کنید؟ یا به خانواده ی خود و دیگران اجازه می دهید شما را سرزنش کنند؟ اگر این چنین است، اکنون وقت خوبیست که بازی سرزنش را پایان دهید. دیگر خود و دیگران را به خاطر چیزی که بر آن کنترل ندارید سرزنش نکنید. اگر دیدید به خاطر انجام کاری، خود را به شدت مجازات می کنید، دیگر به آن فکر نکنید. این بهترین راه وقفه انداختن بین افکار شماست. سعی کنید روی کارهای خوبی که انجام داده اید و چیز های مثبتی که اتفاق افتاده تمرکز کنید.

_ به پیشرفت های خود متعهد باشید
به بهتر شدن اوضاع فکر کنید. هدف شما رسیدن به شادی و اصلاح قوانین نادرست خانواده است. حتما از انجامش خوشحال خواهید شد.

منبع:

WIKIHOW


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *