سرگرمی های خود را به یک منبع درآمد تبدیل کنید

 

 

 

تبدیل سرگزمی به منبع درآمد

 

اگرچه سرگرمی ها  راهی برای فرار از خستگی و فشار روزمره محسوب می شوند، اما شاید بتوانید از سرگرمی هایتان ،به عنوان یک منبع درآمد اضافی هم استفاده کنید تا کمک هزینه ی قبض ها و حتی پس اندازی برای خرید های ویژه باشند. در برخی موارد می توان سرگرمی را به منبع اصلی درآمد تبدیل کرد. سرگرمی هایی مثل نقاشی، نویسندگی، کاردستی، ورزش و عکاسی می توانند به کسب و کاری پر ثمر تبدیل شوند. موارد زیر شاید بتواند به شما در این امر کمک کند.

_ تقاضا

قبل از اینکه سرگرمی هایتان رابه شغل تبدیل کنید، باید مطمئن شوید که آیا تقاضایی  برای کارتان خواهد شد یا خیر. به عنوان مثال اگر می خواهید  گلف آموزش دهید، به یک گروه گلف ملحق شوید یا به باشگاه گلف بروید و ببینید آیا کسی می خواهد آموزش ببیند. همچنین، اگر می خواهید نقاشی هایتان را بفروشید، به گالری ها رفته یا به صورت آنلاین گالری ها را چک کنید، تا ببینید گالری ای برای فروش آثارتان وجود دارد یا خیر.

_ برنامه ی کسب و کار

بعد از نهایی شدن تصمیم تان مبنی بر تبدیل سرگرمی هایتان  به  یک منبع درآمد منبع درآمد، برای  کار تان  و  آینده طرح و برنامه بریزید. برنامه ی کسب و کار، راه های مختلف درآمد زایی را مشخص می کند. داشتن برنامه کاری، مؤسسات وام دهنده و سرمایه گذاران را برای کمک به کارتان متقاعد خواهد کرد.

_ دستورالعمل

آگهی روزنامه ها یا آگهی های آنلاین یا دیگر وسایل ارتباط جمعی می تواند کمک کند تا مردم از کلاس های شما مطلع شوند، مثلاً اگر حرفه ی شما گلف، نقاشی، نویسندگی یا کاردستی است، می توانید آن را به بقیه ی افراد نیز آموزش دهید تا درآمد کسب کنید. کلاس ها را می توانید در سالن های اجتماعات، کتابخانه ها، کافی شاپ ها یا حتی خانه ی خود یا متقاضیان  کلاس آموزشی تشکیل دهید.

_ مستقل کار کردن

می توانید به کارفرمایان پیشنهاد کار دهید. برای مثال، اگر از نویسندگی لذت می برید، می توانید در وبسایت هایی عضو شده و کارفرمایانی را پیدا کنید که نیاز به مطالب آنلاین یا آفلاین دارند، مثل مطالب وبسایت ها و نویسندگی برای بخش های  متفرقه. همچنین می توانید از همین وبسایت ها در زمینه طراحی وبسایت، برنامه نویسی، عکاسی، تولید ویدئو و گرافیک نیز درآمد داشته باشید.

_ مزایده ی آنلاین

آثارتان را به صورت آنلاین به فروش برسانید. فروش کاردستی ها، نقاشی ها، مجسمه ها و جواهرات دست ساز در وبسایت های مزایده می تواند درآمد زیادی داشته باشد. اکثر وبسایت های مزایده اجازه می دهند که شما یک قیمت اولیه برای  کالاهای خود تعیین کنید تا مجبور نشوید ارزان تر از خرجی که برایشان کردید بفروشید.  البته باید هزینه ی ارسال کالا به مشتریان  را نیز مدنظر قرار دهید.

_ وبلاگ ها و وب سایت ها

برای خودتان وبلاگ طراحی کنید و محصولات خود را در آن تبلیغ کنید. در این صورت در موتورهای جستجو هم ظاهر شده و افراد بیشتری جذب کارها و محصولات شما می شوند. حتی می توانید کاردستی ها، عکس ها، آثار هنری و سایر کارهایتان را به نمایش  بگذارید تا بازدیدکنندگان بتوانند آن ها ببینند و از طریق اینترنت نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

منبع:

ehow


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *