راه حل های ساده برای زندگی افراد افسرده

 مرد افسرده

از تمامی ابزارهای موجود (مانند کتاب های کمک به خود و یا تغییر نگرش) استفاده کنید واجازه دهید دیگران به شما کمک کنند .

همیشه خودتان را مشغول نگه دارید. نشستن، به تنهایی یا فکر کردن در مورد تمام اتفاقات بد در زندگی بدون بیان آنها به کسی ، افسردگی شما را بدتر میکند.

نوشتن یک هدف ساده اما پر معنی که برای رسیدن وعمل به آن نیاز به تمرکز دارد و با دست یافتن به آن به خود پاداش دهید.

از مقایسه خودتان با افراد دیگراجتناب کنید. زیرا در این صورت خودتان را در پایین ترین نقطه در گذشته در نظر می گیرید. اگر شما شروع به مقایسه کردید ، بهتر است با یاددآوری و یادداشت یک یا چند موفقیت درگذشته، افکار منفی را از خودتان دور کنید.

 زندگی خود را تغییر دهید، به خانواده و دوستان خود نزدیک شوید. شما ممکن است در ابتدا، از ابراز افسردگی خود خجالت بکشید، اما پنهان کردن افسردگی  از کسانی که میتوانند از شما حمایت و مراقبت کنند، درست نیست. شما ممکن است از کارهایی که آنها برایتان انجام دهند شگفت زده شوید.

یک مشکل اصلی که افراد مبتلا به افسردگی رنج می برند، فقدان انگیزه است. خودتان را مجبور به انجام فعالیتهای به شدت بزرگ نکنید. در عوض، کارهای بزرگ را به مجموعه ای ازفعالیت های کوچک تقسیم کنید و با مدیریت وظایف خود را انجام دهید. سعی کنید بر چیزی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید، حتی اگر احساس می کنید بسیار کوچک است . اهداف واقع بینانه و گام های کوچک اجازه می دهد تا شما احساس موفقیت و غرور کنید، که به نوبه خود نه تنها شما را به هدف خود از انجام این پروژه نزدیکتر میکند، بلکه اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. این افزایش اعتماد به نفس برای به دست آوردن انگیزه تان موثراست. حتی اگر با کارهای ساده مانند : تماس با یک دوست، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و هر چیزی که شما را مشغول نگه می دارد ،بدست آید.

محیط اطراف خود را زیبا کنید و چیزهایی را که شما را ناراحت میکند از زندگیتان حذف کنید.

 

منبع:

www.wikihow.com

123

طیبه گیلانی

کارشناس ارشد روانشناسی (مدیرارشد دپارتمان تحقیقات روان درمانی)


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *