در محل کارتان از این 8 اشتباه اجتناب کنید

این 8 اشتباه را نباید در محل کارتان داشته باشید

ما به طور مداوم، در محل کار مشغول برنامه های خود هستیم ، گاهی اوقات ممکن است فراموش کنیم یا ندانیم که چگونه می توانیم دیدگاه های خود را مطرح کنیم و یا روابط کاری را شکل دهیم.گاهی اوقات ما بارها و بارها یک اشتباه را تکرار می کنیم. حتی دلیل اشتباه خود را بررسی نمی کنیم. این اشتباهات اگر دقیق نباشید حتماً به کار شما لطمه خواهد زد . اینجا به برخی از اشتباهات رایج سر کار که باید از از آنها اجتناب کنید اشاره می شود.

بیش از حد سیاست به خرج دادن

 همه ی ما در مورد سیاست های محل کار چیزهایی شنیده ایم و انها را به کار می گیریم اگر بیش از حد سیاسیت داشته باشید بیشتر از اینکه یک کارمند به نظر به برسید یک سیاستمدار دیده می شوید. وقتی در محیط کار بیش از حد با سیاست رفتار کنید، در بین همکاران و مدیرتان به فردی خود شیرین تبدیل می شوید، و همچنین باعث می شود همکارانتان احساس های منفی مثل حسادت به شما داشته باشند، که نتیجه خوبی نخواهد داشت، دنیای امروز دنبال شفافیت، صراحت و صداقت می باشد . وقتی روابطتان را با سیاست مدیریت کنید، اطرافیان، شما را آدم ساختگی و کسی که پنهان کار است می شناسند.

انجام چند وظیفه به طور همزمان

اگر در یک زمان روی چند پروژه کار کنید، نمی توانید همه آن ها را کامل و درست انجام دهید. همچنین تمرکزتان را بر روی کاری که اولویت دارد از دست می دهید. کارفرمایان دنبال نیروهایی هستند که بتوانند کارهایشان را اولویت بندی کنند و در زمان تعیین شده به پایان برسانند.

همچنین در جلسات کاری، نکات ساده و مهمی هستند که رعایت کردن آن ها ضروری است، مثلا با موبایل کار نکنیم، ایمیل چک نکنیم و تمام توجهمان به صحبت ها باشد و پاسخ گوی مسئولیت هایمان باشیم.

از کارشکایت کردن

در هر سمتی که هستید ، نباید از کار خود شکایت کنید،  اگر کارتان یا مدیرتان را دوست ندارید، لازم نیست همه همکاران و اطرافیانتان این مساله را بدانند، و راه حل این مساله گفتن به همکاران و پخش کردن این موضوع در محیط کار نیست، زیرا نه تنها مشکل شما حل نمی شود بلکه خیلی سریع این مساله از طریق دیگران به گوش مدیرتان می رسد و مشکل بزرگتر و دشوارتر خواهد شد. به جای گله کردن به دنبال کشف جاذبه های کارتان و ایجاد انگیزه در خودتان باشید. می توانید با مدیرتان ارتباط برقرار کنید تا  شما را با توجه به استعدادهایتان در پروژه ها شرکت دهد.

قول دادن به  انجام کاری که قادر به انجام آن نیستید

گاهی اوقات لازم است به بعضی پروژه ها نه بگویید. وقتی پروژه های زیادی را قبول می کنید ممکن است نتوانید آن ها را درست و به موقع تحویل دهید. زمانی که شما فقط قول می دهید و عمل نمی کنید و در توانایی هایتان اغراق می کنید، اعتبارتان را در معرض خطر قرار داده اید، و به مرور زمان اطرافیان به شما اطمینان نخواهند کرد. اگر پروژه ای در حال انجام دارید و می دانید که نمی توانید آن را به موقع انجام دهید، بهتر است هرچه سریع تر به مدیرتان اطلاع دهید.

تظاهر به  توانمندیهای بسیار برای کسب سمت بالاتر

خیلی از کارمندها مخصوصا جوان تر ها دوست دارند از روز اول در بالاترین رده قرار گیرند ، در صورتی که باید نقش و جایگاه خودتان را بدانید و در همان سمت عمل کنید و ادعایی نداشته باشید. بهتر است با کمک گرفتن از افراد با تجربه به مرور پیشرفت کنید. برای حرفه ای شدن احتیاج به زمان دارید و موفقیت یک روزه یا یک هفته ای  بدست نمی آید. در نهایت شما پیشرفت می کنید اما امروز به وضعیتی که هستید احترام بگذارید و موقعیت خود را در آن تثبیت کنید.

معطوف کردن تمام توجه و تمرکزتان به کار خودتان

 اگر تمام توجه تان را فقط به یک کار معطوف کنید،نمی توانید پیشرفت کنید و روبه جلو گام بردارید. شما باید به طور مداوم انتظارات بیشتر و گرفتن مسئولیت های بالاتر را در فکر داشته باشید. زیرا باعث می شود توقع اطرافیان از شما در همان سطح باقی بماند، پروژه های دیگری را هم امتحان کنید وانجام دهید، تا استعدادهای شما نمایان شوند. همچنین با افراد جدید در ارتباط باشید، مثلا همیشه با یک گروه ناهار نخورید، شاید در همین ارتباطات ساده، موقعیت کاری بهتری را بیابید و شما را به تیم دیگری معرفی کنند.

استفاده نکردن از فرصت ها

بیشتر مردم خیلی وقت ها راحت از کنار فرصت هایی که برایشان پیش می آید، رد می شوند . حتی اگر عاشق شغلتان هستید باز هم باید دنبال موقعیت بهتر و پول بیشتری باشید. اگر به جایگاهی که دارید قانع باشید پیشرفت نخواهید کرد.

درس نگرفتن از اشتباهات

اشتباهات می توانند با ارزش باشند، اما تنها زمانی که از آن ها درس بگیرید. اگر آن ها را مخفی کنید، ممکن است آن اشتباه هات را دوباره و دوباره تکرار شوند. سعی کنید دلایل اشتباهات را بررسی کنید و از آنها درس بگیرید، با این کار نشان می دهید که بیشتر پتانسیل رهبری را دارید.

منبع:

quickbase.intuit


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *