تصمیم گیری در مورد مسائل جنسی برای پسران جوان

پیشنهاداتی برای پسران درباره رابطه جنسی

اغلب در میان پسران بحث های رایجی وجود دارد که نشان از مردانگی و ثابت کردن خودشان می باشد ،یکی از مسائلی که آنها احساس قدرت می کنند داشتن رابطه جنسی است و دوستانشان را نیز  برای داشتن چنین رابطه ای تحریک می کنند ، حتی اگر این اتفاق هیچ وقت در زندگی شان رخ نداده باشد اما آنقدر جدی اغراق می کنند که دیگر دوستانشان تمامی حرف های آنها را باور می کنند و در این حین اگر پسری هنوز در مرحله سردرگمی هویت باشد ممکن است تحت تاثیر چنین حرف هایی قرار بگیرد و بخواهد خودش را در میان دوستانش اثبات کند و هرگز به خطراتی که ممکن است این رابطه برایش ایجاد کند فکر نمی کند .

خطرات بهداشتی که ممکن است شما را تهدید کند:

رابطه جنسی می تواند هم برای پسران هم برای دختران مخاطره آمیز باشد ، در هر رابطه ای که خواهید داشت ممکن است به بیماری های مقاربتی از جمله ایدز و …… مبتلا شوید.شاید از برخی لوازم کنترل بارداری استفاده کرده باشید ( مانند : کاندوم) اما تمامی اینها فقط ابتلا را کاهش میدهد و ممکن است حتی بیماری را محو نکند.

خطراتی که  شخص شما را ممکن است تهدید کند:

مراقبت از کودکان فقط مشکل یک زن نیست و حتی اگر نخواهید با مادر فرزندتان به زندگی ادامه دهید از لحاظ قانونی تا سالها باید کودک را حمایت کنید و همین امر مستلزم هزینه های زیادی است و به جای اینکه به علاقمندی هایتان از جمله تحصیل بپردازید مجبور هستید که کار زیادی بکنید تا درآمدتان را صرف هزینه های کودک کنید.

چرا برخی از پسران رابطه جنسی دارند؟

– به همان دلیلی که در بالا گفته شد برخی از پسران فقط به دلیل گفته های دوستان و به اثبات رساندن خودشان میان آنها سعی در شروع یک رابطه جنسی می کنند.

– احساس می کنند که دیگر بزرگ شده اند.

چه اتفاقی واقعا می افتد؟

– من هرگز فکر نمی کردم که او این بیماری را داشته باشد و اگر هم داشته باشد حتما به من می گوید.

– من او را خیلی دوست داشتم و برای اینکه او مرا ترک نکند مجبور شدم با وی رابطه جنسی داشته باشم.

– من هرگز فکر نمی کردم که این دختر باردار شود ،فکر می کردم این اتفاق برای دیگران است.

[divider]

این جملات تمامی چیزهایی است که از جوانان بی تجربه شنیده میشود و تمامی این مشکلات به این علت پیش می آید که والدین نتوانستند دوستان خوبی برای نوجوانانشان باشند و محیط خانه را آن طور که باید برای آنها آماده و پذیرا کنند.

سن بلوغ و دوره هویت جنسی دوره ای بسیار حساس و مهمی در زندگی هر کسی است و والدین نباید با سهل گیری و یا سخت گیری زیاد منجر به فرار عاطفی نوجوان از خانه شوند ، بلکه بهتر است با درایت و در صورت ناآشنایی با موارد خاص با مشاور ملاقات کنند.

[divider]

مرکز آلومینا آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه نوجوانان می باشد

منبع:

kramesonline


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «تصمیم گیری در مورد مسائل جنسی برای پسران جوان»

  1. Hello, Allomia’s members
    Thank you for your important role which you are doing in medical society.
    but there is a serious problem.
    That is :
    some topics whom you write about in this site, are not necessary topics in an Islamic nation like Iran.
    topics like Brazilian buttock
    this is embarrassing
    Some topics whom you speak about have very great problems like this topic:
    sexual issues of the boys
    Actually the most important reason to avoid sexual relationship is Command of Allah not any thing other.
    discussing about healthy issues is very funny.
    Islam is the way of rescue

    Thank you so much
    Ahmad
    Kerman, Bam

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      با سپاس از حسن توجه شما دوست عزیز (جهت احترام به زبان مادری خوانندگان عزیز جواب شما به زبان فارسی نگاشته شد)
      درمورد مغایرت فرهنگ ما با بسیاری مسائل موجود در دنیا کاملا حق با شماست و کلیه مقالات کلینیک آلومینا بارها از این لحاظ بازبینی می شوند.(البته خیلی خوشحال می شویم که افرادی مثل شما همیشه ایرادات وخطاهای احتمالی را به ما گزارش دهند)
      در نهایت ما سعی می کنیم رسالتمان را در اطلاع رسانی خصوصا در مورد موضوعاتی که در محافل رسمی کمتر در موردش صحبت می شود،ایفا نماییم.که در این میان ایجاد تناقض امری است طبیعی چرا که همیشه واقعیتی بیرونی در مقابل امری ایده آل قرار می گیرد.
      به عنوان مثال اگر در جامعه امروز ما بیماری ایدز وجود خارجی نداشت خوب دلیلی نداشت که ما به جوانان آموزش های جنسی جلوگیری از ایدز ارائه دهیم! اما واقعیت اینست که این بیماری و بیماریهای مشابه در کشور ما طبق آمارهای رسمی به سرعت رو به پیشرفت است و ما وظیفه خود می دانیم تا حد ممکن و تاجایی که مناسبات مذهبی و فرهنگی موجود در جامعه اجازه می دهد به رسالتمان عمل کنیم. البته در این مورد ما تنها نیستیم و حتی روزنامه های رسمی کشور نیز شروع به اطلاع رسانی در زمینه های جنسی کرده اند که برای نمونه توجه شمارا به لینک زیر از روزنامه جام جم هفته گذشته جلب می کنم:

      http://www.ghatreh.com/news/nn17583640/%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B7-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B7-%D8%AF%D8%B1%E2%80%8B%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%84%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *