تشخیص زود هنگام آلزایمر

اگر هرکدام از علائم زیر را دارید جهت بررسی بیشتر به متخصص مغز و اعصاب مراجعه نمایید.

تست آلزایمر

ضعف حافظه ای که باعث اختلال در زندگی روزمره شما شود

  • یکی از شایع ترین علایم آلزایمر از دست دادن حافظه است، به خصوص فراموش کردن اطلاعاتی که اخیرا فرا گرفته شده اند.فراموش کردن تاریخ های مهم و یا رویدادی با اهمیت چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت.

مشکلاتی در برنامه ریزی یا حل مشکلات روزمره

  • شما ممکن است دچار مشکلاتی جدید در برنامه ریزی یا حساب و کتاب داشته باشید. تمرکز کمتری داشته باشید و کارها را بسیار کندتر از قبل انجام دهید.این حالت می تواند علامت آغازین آلزایمر باشد.

 مشکلاتی در انجام وظایف قبلی در خانه ، محل کار و یا در اوقات فراغت

  • افراد مبتلا به آلزایمر اغلب برای تکمیل وظایف روزانه دچار مشکل می شوند. گاهی اوقات، افراد ممکن است در رانندگی حتی در محله های آشنا مشکل داشته باشند در مدیریت بودجه در محل کار و یا به خاطر سپردن قوانین بازی های مورد علاقه نیز مشکلاتی داشته باشند.

عدم تسلط بر مکان وزمان

  • افراد مبتلا به آلزایمر بصورت شایعی دچار اختلال در درک زمان و مکان می شوند.آنها ممکن است تاریخ روز،فصل ومکان ها را بطور مرتب فراموش کنند.

مشکل در درک تصاویر و تصور فضایی

  • برای برخی، داشتن مشکلات بینایی نشانه ای از آلزایمر است .ممکن است اشکال در خواندن، تعیین رنگ  و تخمین فاصله ها ایجاد شود که ممکن است به حوادث رانندگی نیز منجر شود.

مشکلات جدید در صحبت کردن یا نوشتن

  • افراد مبتلا به مراحل اولیه آلزایمر ممکن است با دنبال کردن و یا پیوستن به یک مکالمه مشکل داشته باشد. همچنین ممکن است در وسط گفتگو یک مکالمه را متوقف کنند و هیچ ایده  ای برای چگونگی ادامه مکالمه نداشته باشند و یا آنها ممکن است مطالب خود را بارها در حین مکالمه تکرار کنند.

 

[divider]

دکتر متخصص سردرد

دکتر مصطفی امیری متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات

دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

کلینیک آلومینا مرکز فوق تخصصی پیشگیری و درمان  اختلالات مغز و اعصاب و روان در ایران است.


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

2 دیدگاه دربارهٔ «تشخیص زود هنگام آلزایمر»

    1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

      سلام، دوست گرامی از لحاظ پزشکی و اخلاقی بدون بررسی های بالینی و طبی امکان تشخیص، تجویز و یا راه کار مناسب نمی باشد. پیشنهاد میکنیم وی توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب معاینه شوند تا شرایط فعلی ایشان ارزیابی گردد و متناسب با آن راهکارهای مناسب برای درمان یا پیشگیری از این اختلال ارائه شود. در صورت تمایل می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران برای یکی از متخصصین مغز و اعصاب تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *