با فرزندان خود در مورد روابط جنسی صحبت کنید

صحبت با فرزندان

وقتی صحبت از روابط جنسی در میان نوجوانان و یا حتی کودکان پیش می آید ،ترسی در دل پدر ومادر ها ایجاد میشود اما صحبت کردن در مورد رابطه جنسی با آنها بخشی از وظایف والدین است ، با صحبت کردن در این مورد می توانید به آنها در مورد تصمیم گیریهای سالم و مناسب درباره رفتار جنسی کمک کنید و آنها را راهنمایی درست کنید قبل از اینکه دوستانشان آنها را به اشتباه راهنمایی کنند.

در آموزش و پرورش هم در مورد این مسائل صحبتی به میان نیست و کودکان و نوجوانان ما نیاز دارند تا بدانند ،راهنمایی شوند و آموزش ببینند.

به سوالاتی که کودک شما ممکن است از شما بپرسد دقت کنید و پاسخ هایی را برای آنها تنظیم کنید و سعی کنید اطلاعاتی را  جمع اوری کنید تا برای کودک قابل درک باشد ومی توانید برای آموزش اعضای بدن از عروسک هایی که برای اموزش هستند استفاده کنید ، همان طور که فرزند شما بالغ میشود ممکن است سوالاتش با جزئیات بیشتری باشد شما نیز می توانید پاسخ های خود را با جزئیات بیشتری ارائه کنید.

نگران این موضوع نباشید که ممکن است با پاسخ دادن و صحبت کردن در مورد مسائل جنسی باعث میشوید تا فرزندتان در مقابل شما گستاخ شود ،خیر اگر میزان جزئیات و اطلاعاتی را که ارائه می دهید را حساب شده در اختیار آنها قرار دهید هرگز چنین اتفاقی نمی افتد و آنها نیز دچار بلوغ زودرس نمیشوند ، بلعکس انها ،شما را  به عنوان دوستان معتمد خود انتخاب می کنند وبهتر می توانید راه را از چاه به آنها نشان دهید.
و این طبیعی است که در ابتدا احساس راحتی نکنید .

منبع:

mayoclinic


بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *