اثرات پوشیدن کفش پاشنه بلند خانم ها برآقایان

کفش پاشنه بلند
 
 
خیلی از زنان نسبت به کار نکردن آقایان غر میزنند که چرا آنها به طور منظم کمک نمی کنند؟ یا چرا در خیابان بعضی از آقایان کمک نمی کنند؟
 
 
در یک مطالعه جدید نشان داده است که روش هایی برای تشویق آقایان که مفید واقع شوند وجود دارد.
 
این مطالعه که در آرشیو رفتارهای جنسی منتشر شده است نشان داده که مردان نسبت به زنانی که کفش پاشنه بلند ( نسبت به زنان با کفش تخت و صاف ) می پوشند بیشتر احتمال دارد که به آنها کمک کنند و برای آنها مفید واقع شوند.
 
در مطالعات گذشته نشان داده شده است که ظاهر یک زن اعم از اندام و نحوه لباس پوشیدن وی می تواند در رفتار یک مرد تاثیر گذار باشد و این تنها مطالعه ای است که پوشیدن کفش پاشنه بلند را در زنان و نحوه تاثیر آن را در عملکرد مردان را مورد بررسی قرار داده است.
 
مطالعه شامل 4 آزمایش می باشد :
 
در آزمایش اول نحوه نگرش 90 مرد را در مقابل یک خانم 19 ساله ای که کفش پاشنه بلند یا کفش بدون پاشنه پوشیده بود مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
 
 
در آزمایش دوم 180 زن و 180 مرد و از 4 زن خواسته شد تا کفش های پاشنه بلند بپوشند و از شرکت کنندگان در مورد عادت های غذایی آنها سوالاتی پرشیده شد.
 
 
در آزمایش سوم هم 180 زن و 180 مرد حضور داشتند و کمک کردن مردان به خانم هایی که دستکششان روی زمین افتاده بود و کفش پاشنه بلند و کفش صاف پوشسده بودند را بررسی کردند.
 
 
در مرحله نهایی ، عملکرد 36 مرد جوان را در یک کافی شاپ در مقابل خانم هایی که کفش پاشنه بلند و صاف پوشیده بودند مورد بررسی قرار دادند.
مردان ممکن است پوشیدن کفش پاشنه بلند را درزنان با رفتارهای جنسی مرتبط بدانند.
 
 
نتایج این مطالعه در 3 آزمایش اول نشان داد که مردان اغلب در مقابل خانم هایی که کفش های پاشنه بلند پوشیده بودند عملکرد بهتری داشتند و کمک بیشتری می کردند نسبت به زنانی که کفش های بدون پاشنه پوشیده بودند.
 
و در آزمایش 4 قرار گرفتن در محیط های خاص ، عملکرد سریع تر مردان را نسبت به زنانی که پاشنه بلند پوشیده بودند در پی داشت.
بر اساس این مطالعه می توان گفت که پوشیدن کفش پاشنه بلند در زنان اثر شدیدی بر رفتار و عملکرد مردان دارد و ظاهر یک زن می تواند رفتار یک مرد را پیش بینی کند.
 
 
 
منبع:
MNT
 

بزرگترین گروه فوق تخصصی پزشکان مغز و اعصاب و متخصصین روانپزشکی در ایران

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است


شماره تماس های نوبت گیری سریع

مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب و نوبت انجام تست خواب ☎ 02122648627

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021


درمان بی خوابی در منزل بدون دارو

 

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)


درمان افسردگی بدون دارو آنلاین

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

6 دیدگاه دربارهٔ «اثرات پوشیدن کفش پاشنه بلند خانم ها برآقایان»

  1. با سلام
    این مطلب رو قبلا از منابع دیگر هم دیده و خوانده بودم. در همان موقع هم به نظرم نتایج مطالعه بحث برانگیز بود. اینکه چرا باید پوشیدن یا نپوشیدن کفش پاشنه بلند چنین تفاوت معنی داری در رفتار مردان داشته باشد در مقاله مورد بحث قرار نگرفته و فقط یک نتیجه گیری کلی شده است. به نظر من شاید طرح مطالعه کمی ایراد داشته باشد. اینکه دلیل کمک بیشتر مردان به زنان با کفش پاشنه بلند چه بوده، مورد مهمی می باشد که اشاره ای به آن نشده. وقتی خودم را جای یک مرد مورد مطالعه قرار می دهم چیزی که به ذهنم می رسد این است که شاید یک مرد تصور کند که زنی که کفش پاشنه بلند دارد، خم شدن و برداشتن دستکش از روی زمین برایش دشوار است (نسبت به زنی که کفش صاف پوشیده). همانند کمک به زنی که مثلا باردار است یا دستش در گچ است! یعنی نقش انگیزه جنسی چندان منطقی به نظر نمی رسد. در مورد دیگر که در محیط کافی شاپ بررسی شده، شاید مردانی که آنجا بوده اند دارای هدف پیدا کردن خانمی برای معاشرت بوده اند و کفش پاشنه بلند خود یک فاکتور جلب توجه است (چه برای مردان، چه برای زنان). پس اگر مطالعه در محیطی خنثی انجام میشد شاید نتایج متفاوت می بود. به نظر من فاکتورهای بسیار مهم تری نصبت به کفش (پوشش) وجود دارد که می تواند برای جلب توجه مردان مناسب مهم باشد (مثل شخصیت، طرز فکر، شاد بودن، اجتماعی بودن، مرتب بودن). چون با رسیدن به ظاهر بیشتر به راحتی میشه افراد نا مناسب رو جلب کرد.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      از دقت نظر شما سپاسگذاریم و ما نیز معتقدیم در مورد مقالات اینچنینی چنین بحث و نظراتی معمولا باعث تفکر بهتر و پیشرفت دانش می شود.

  2. واقعا،جای تاسف داره که ما بایستی جهت کمک به همنوع دنبال مسایل شهوانی باشیم.
    ومتاسفم برای شما که ادعای کار علمی میکنید.

    1. مرکز تحقیقات مغزواعصاب و روان

      سلام
      این مقاله یک مطالعه بررسی رفتار اجتماعی است و به یک حقیقت اجتماعی اشاره دارد.طبیعتا اگر نیاز باشد رفتاری را تغییر بدهیم در ابتدا می بایست حقایق موجود در جامعه و رفتار انسانها را بررسی و سپس در صورت نیاز اصلاح نماییم.
      با سپاس

      1. لطفا بگید این مطالعه صددرصد از نظر علمی قابل قبول نیست یعنی ممکنه افراد که کفش پاشنه داز پوشیدن جوان تر و صد اما دیگر واین مطالعه جهت کمک به فروش کفش پاشنه بلند اراعه شده واز عوارض ککفش یا جلوگیری از عوارض چیزی گفتع نشده

        1. دپارتمان ارجاع تخصصی و سوالات

          سلام دوست عزیز
          در این مقاله به یک جنبه از اثرات کفش پاشنه دار و واکنش مردان پرداخته است (واکنش مردان برای کمک کردن به زنانی که کفش پاشنه بلند استفاده می کنند) نه کلیه جنبه های استفاده از کفش پاشنه بلند (نه بررسی کلی معایب و فوائد کفش پاشنه بلند)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *